13 Temmuz 2010 Salı

Karpuz güzeli..


Akşam kadıköy gezmemizden gelince, babişko kesti karpuzumuzu oturduk ailecek yedik. Defnoşumda afiyetle yedi.
Sonrasında banyo farz oldu o ayrı..


Defnoşum bu ara pek bilmiş ve konuşma çabası içinde
Bu sabah uyandı kucağıma aldım salona getirdim, daha ayılamamış öpüp kokluyordum ki 4 kelimelik cümlesini kurup beni şaşırttı..
Baba gitti atta beni??
Babası atta gitmişte kızımı almamış ne ayıp:)


Cumartesi Meydanda ilk kez atlıkarıncaya bindi..Önce şaşırdı sonra pek sevdi.


Havadaki serçe parmağa lütfen dikkat edelim :)

4 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

hahaha cog ayip :) bu babalar neden boyle :)

meydan bizim de favori mekanimiz(di), ikeanin icindeki cocuk cennetini kesfedene kadar doruk.

operiz

Seyhan dedi ki...

Çocuk -cenneti şu havuzlu yermi ya? hiç denemedim orayı girse bayılır ama bizde öptük buün geliyorsunuz dimi?

Ayşe dedi ki...

e kibar cocuk napsin annesi?

babaya da iyi sitem etmis kucuk hanim.

Seyhan dedi ki...

Evet Ayşe sorma çoook kibar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...