23 Temmuz 2010 Cuma

Kitap kurdu..


Defnenil'e daha önce aldığım kitaplara pek yüz vermezdi. Şimdi şimdi sözlük tarzı olan şu resimli kitaba ilgi gösteriyor. Hayvanları gösterip isimlerini söyleyip, çıkardıkları sesleri taklit ediyoruz. Pek komik oluyor.. Baktım bizimki hoşlanmaya başladı bu işten. Bende bloglardaki kitap tavsiyeleri inceledim. D&R dan sipariş verdim. Nedense kitaplarımı iki parçada gönderdiler  1-5 gün arası teslim süresi vardı ilk yarısı 4. diğerleri 5. günde geldi. Tavsiye edeceğiniz daha hızlı gönderim yapan kitapçılar varmı?  ve tabiki kitaplar..

3 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

O senin bilmiş duruşunu ve ayaklarını yerimmmm :)

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

ben geçen hafta cogitoy (http://www.cogitoy.com/) dan kitap istedim.Elime çok çabuk ulaştı.Bir gün sonra geldi.Sorun yaşamadım.Kutudan bir büyük balon ve birde magnet çıktı.hoş bi süprizdi.Hepsiburada ya göre birkaç lira pahalıydı.Sanırım D&R görede öyle ama çok hızlı.

Seyhan dedi ki...

;) evet ayaklar süper ya bende sonradan fark ettim..

Tavsiye için teşekkürler ama o sitede çok fazla kitap yok sanırım, bikaç kitap arattım stokta yoktu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...