6 Temmuz 2010 Salı

Kuzenler alışverişe giderse...


Babişko artık cumartesileri çalışmıyor yuppiiiii...Bu durumda programlarımızın sayısı arttı, cumartesi karşıya geçelim dedim.  Forum İstanbul'a hiç gitmemiştim rotamız belli oldu, giderken ablamı Arda'yı da aldık.Arda kucağında Caillou bebeğiyle gezdi. O da kapılmış bu caillou fırtınasına, bloglarda da okudum iyice merak ettim ne menem bir çizgi filmdir bu izleyeyim bali..
Forum çok büyükmüş tamamını gezemedik bile.İndirimden Defnenil'e bir gelecek yaz için kıyafet aldım. Kot almadım merak etmeyin :)


Cumartesi Defnenil gündüz uykusu uyumadı bu bir ilktir. Uyumamak için direnince hadi çıkalım nasılsa arabada uyur dedik ama nafile.. Bu durumda kesin burnumuzda getirecek gezemeyeceğiz desemde hiç bir rahatsızlık belirtisi göstermedi, yeterki sokakta olalım uyumasada olur.

Sonra ablamlara geçtik yemek içmek falan. Arda Defnenil kaynaşması..Ve dönüş yolunda araba koltuğuna oturmasının 2. dakikası uyku..

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Kesin kot almıssındır dedimki devamını gördüm , güle güle kullansın cicilerini defnecik

ayşegül dedi ki...

çok tatlı ikiside maaşallah.

Seyhan dedi ki...

Yok Hayatcım alsamda yazmam artık Hülya çok kızdı :) Bi kez daha çok geçmiş olsun size ..

Teşekkürler ayşegül sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...