18 Temmuz 2010 Pazar

Saldım çayıra...


Cumartesi Defnenil'le kahvaltıya davetliydik.Kahvaltı açık havada olacağından, önce Defnoşla gidince onu nasıl zaptederim, kaçıp durur diye düşünüp gitmesem mi? dedim. Sonra denemeden göremeyiz deyip düştük yola.....

Arkadaşımın oturduğu sitenin kendine ait etrafı çevrili bir yeşil alanı varmış. İçinde masalar falan var. Gittiğimizde süper bir kahvaltı masası bizi bekliyordu. Defnoşta boş yeşil alanı görünce koştukça koştu. Etrafı çevrili olunca çıkma ihtimalide kalmadı bende saldım çayıra yaptım :)
İyiki gitmişiz


Diğer arkadaşlar çocukları ve yeğenleri ile gelmişti, yan masada iki çocuklu bir aile vardı. Hemen kaynaştılar oynamaya başladılar. Defnenin favori oyunu olan top oyunları oynandı..



İp atladı :)




Çocuklar frizbi oynarken bizimki kendi halinde ip atlamaya çalışıyor :)

Her şey çok keyifliydi, Defnenil çok eğlendi, bende özlediğim arkadaşlarımla sohpet ettim. Şimdi bir sonraki kahvaltıyı planlıyorum...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...