25 Ağustos 2010 Çarşamba

Bir gün daha yaşandı bitti....

Nasılsın, ne var ne yok?  diyenlere.. ''Aynı '' diyorum. Defnenil üzerine kurulu bir hayat.. Onun yemekleri, oyunları, uykuları, gezmeleri, kaprisleri, ağlama krizleri, tutturmaları ve aşkları ile geçiyor..


Bugün parkta yanımıza bir erkek çocuğu geldi. Daha öncede konuşuyorduk kendisiyle yan apartmanda oturuyor, 4 yaşında.
-Adı ne? dedi
-Defnenil dedim.
-Güzelmiş dedi.
-Adı mı? dedim.
-Kendi dedi :)

Arkadaşları aşık olmuş diye dalga geçtiler
çok eğlendim bende..
Kendisi turuncu tişortlu yakışıklı

3 yorum:

...ÖZÜM... dedi ki...

merhaba.Bu bıcırların karşı cins olayları beni de çok eğlendirir:))
Küçük fıstıkta çok tatlı maşallah...

ŞEKER dedi ki...

vavvv.. seyhancım, artık aşkları da mı var :))
1- o üzerindeki tişörte bayıldım.. aynısından kızıma da istiyorum :) nerden aldın?
2- geçenlerde evde bloğunu okuyordum ve eşim defne nil i gördü hira sandı. ne kadar çok benziyor dedi :) ben de çok benzetiyordum zaten. hem tiplerini hem huylarını :)
öptüm çok

Seyhan dedi ki...

Özüm bende eğlendim dün. Tabi defnenin bişeyden haberi yok ama diğer çocuklar epey şakalaştı.. Sevgiler


Şekercim bizimkinin dünyadan haberi yok onun işi abilerin toplarıyla :) sana mail attım
sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...