23 Ağustos 2010 Pazartesi

Korkuluksuz..


Defnenil 10 aylıktan itibaren kendi odasında kendi yatağında yatmaya başladı. Uyku düzeni de çok kötü sayılmaz hatta çoğunlukla kesintisiz uyur. Geçenlerde uyandıktan sonra yatağından çıkmaya çalışırken korkulukta sarktığını gördüm, düşme ihtimali şimdilik yoktu ama bu azimle yakında düşebilirdi. Babişko ''çıkaralım korkulukları  olmazsa geri takarım'' dedi çıkardık. Korkuluksuz halini çok sevdi babasıyla yatağında kitap okudu, bebeklerini uyuttu, indi çıktı eğlendi. İlk gece Defnenil'den çok ben tedirgin oldum.Yatakta çok fazla dönen bir çocuk değil ama yine de düşerse diye minder koydum kenara. Sadece ilk gece 1 kez sabaha karşı minderde uyurken buldum. Kaldırdım uyumaya devam etti.  Onun dışında 6 gündür çok şükür sorunsuz yatıyor. Uyanınca pıtı pıtı yanımıza geliyor. Bu kısım biraz korkunç oluyor ben tam dalmışım yatarken tepemde biri :) anne anne..

Daha büyük bir yatak alacaktım normal tek kişilik yani, takıma uysun diye yine ıkea düşünüyorum. Ama şimdilik bu şekilde bikaç hafta daha yatsın, korkuluksuz yatmaya iyice alışsın sonra alırız dedik. İşte böyle kuzu büyüdü her geçen gün bunu bize kanıtlıyor...



2 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Güzel kızım ne kadar da masum uyuyor maşallah ona. Valla çok güzel oldu bencede iyi düşündünüz :)

Seyhan dedi ki...

şuan bu masumluk ekranımı süslüyor bende bu pozu çok sevdim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...