4 Ağustos 2010 Çarşamba

Sıcak yaz günlerinde serin bir aktivite



Nerede gördüğümü hatırlayamadım ama muhtemelen yabancı bir blogtu. Değişik gelmişti aklımın köşesine kaydetmiştim. Havalarda çok sıcak olunca hemen yapalım dedim. Önce Defnenil'in sevdiği bir oyuncak, çakıltaşı, mavi boncuk, gazoz kapağı, bi kaç magnet  gibi küçük objeleri plastik kaplara su koyarak buzlukta dondurdum. oyun saati gelince donmuş buz kalıplarını büyükçe bir kabın içinde Defnenil'e verdim.


Önce soğuk geldi ellemek istemedi. Sonra oyuncaklarını almak istedi ama alamadı, ve merakına yenildi tek tek inceledi, Buza dokundu, erimesini izledi....  Buzlar elinde erimeye başladıkça donmuş objeler tek tek çözüldü. Aktivitemiz yarım saat kadar sürdü.. Defnenil çok sevdi zaten suyla ilgili her şeyi çok seviyor. sıcak günlerde bu aktiviteyi tüm bebişlere şiddetle tavsiye ediyorum..

5 yorum:

Deniz dedi ki...

süpermiş :)

seyhan dedi ki...

becede deniz....

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Bu aktiviteyi bizde deniycez çok sevdik :)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Bu aktiviteyi bizde deniycez çok sevdik :)

Seyhan dedi ki...

yapın yapın oh serin serin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...