16 Eylül 2010 Perşembe

Bir koltukta iki karpuz..


Karpuzlardan biri bizimki, öbürü bebeği. Defnenil teyzesinin aldığı makam koltuğunu çok sevdi. Paylaşımcı kızım benim, önce bebeğini oturtuyor, sonra kalan küçücük yere kendi sıkışıyor. Tabi minicik cüssesiyle çokta zor olmuyor :)


Oyun grubu buluşmamızda  Defnenil'i Nisan'ın yeni koltuğunda otururken çekmiştim. Sonra fotoğrafları Facebooka koydum. Bunu gören teyzoş gitmiş kızımada koltuk almış, Görünce şaşırdım. Artık istediğimiz bişey olunca resmini hemen facebooka koycaz. Bi alan bulunur elbet:)

Haaa unutmadan Arda'nında Caillou'su varmış...

Teşekkürler Teyzoş.. İyiki varsın valla ne diyeyim..

10 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Defnecim koltuğun çok güzel ama sen daha güzelsin :) Teyzene biz de teşekkür ederiz...

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Füsuncum :)

Adsız dedi ki...

merhaba,kızınız çok tatlı Allah bağışlasın..şunu merak ediyorum ,benimde kızımın saçları aynı defne nil gibi kıvır mı kıvır:)) acaba anne saçımı yoksa hiç kestirdinizmi yada kazıtmayı düşünüyomusunuz.ben bu konuda çok kararsızım teşekkürler

seyhan dedi ki...

merhaba bi kıvırcıkta sizde var demek ne güzel, bende çok kararsız kalmıştım herkes kestir dedi ama kıyamadım. Bukleler gider diye korktum. Bu defnenilin doğum saçları zaten uzadıkça toplamaya başladık öyle kabarık durmadı. Bundan sonrada kestirmem artık . Saçları ince telli çok sık değil aslında ama zamanla çoğalır herhalde.. İşte böyle ;) kıvırcığı öpüyorum sevgiler seyhan

Adsız dedi ki...

tekrar slm seyhan hanım,benim düşüncelerime tercüman olmuşsunuz..inanın bende aynı bu sebepten kıyıp kestirmedim bukleleri düzelir diye ama aynı sıkıntı bizde de mevcut bizimde saçlarımız ince telli ve çok yumuşak .çevremdekiler kazıtırsam hem daha gür hem daha sert olur diyorlar bende kararsızım anlayacağınız:))eğer sabit bi fikriniz olursa lütfen bloğunuz da paylaşın.benim bloğum yok ama takip ediyorum sizi ara sıra...bende öpüyorum,arzu

Seyhan dedi ki...

Arzu hanım deme bana :)

bi arkadaşım banyodan önce susamyağı ile masaj yap demişti, saçları güçlensin diye. Ama başka bir arkadaşımda cildine ağır gelebilir dedi bende sürmedi. biraz daha büyüsün o şekilde bakım kürleri yaparım ama kesmem artık zaten genelde topluyoruz. Hemde kış gelecek, kesme işini yapacaksan yaz başı yapmak lazım. bide sıfıra vurdurmak erkeklerde neysede kızlarda çok kötü duruyor
:( sende bekle bence yağlı beraber bakım yaparız kızlara :)
sevgiler

Adsız dedi ki...

seve seve yaparız yapmasına bakımlarınıda seyhancım ben daha fazla dayanamam gibi geliyor çünkü herkes ortak karar almışcasına kazıt saçlarını diyor.benimde saçlarım kıvırcık ve küçükken kazıtmış annem oldukçada gürdü tabii çocuklar yaş vs biraz azaldı tabii:)demem o ki ben kestiricem gibi canım hatta bunun için kış ayları bence daha ideal çünkü kışın hem genelde evde oluyoruz dışarı çıkıncada mutlaka şapka takıyoruz diye düşünüyorum ...yani en azından yaza kadar uzar.bende sana katılıyorum sıfır numara kız çocuklarına yakışmıyor ama hele şu doğum gününü atlatıyım(aralık 5)büyük ihtimal ile kazıtıcam ben.hatta doktorumuz bebeklik döneminde saçlar yavaş uzar ama 2 yaşından sonra hızlı uzar demişti ondan da yola çıkarak sanırım:)) kestiricenm canım.ayy ne çok uzattım görende ne olmuş diyecek!
iyi akşamlar

Seyhan dedi ki...

ay bak kafam karıştın ben kışın üşür diye olmaz dedim ama, haklısın hep evdeler ve dışarıdada şapka takıyorlar bilemedim valla..

bu arada 5 aralıkta 2 mi olacak 1 mi? yeğenim Arda'da 2 aralık 2008 doğumlu :)

Uzattıkça uzat canım, allah allah kim karışır benim blogum :)

Adsız dedi ki...

5 aralık ta 2 olacak kısmetse..kızımda 2008 doğumlu yani.beence sende bu saç konusunu hazır daha küçükken düşün derim seyhancım çünkü yaş ilerledikçe kestirme yada kazıtma şansımız daha da azalacak...
sevgiler hepinize...

Seyhan dedi ki...

Aslında haklısın Arzu ailecek bi düşünelim bakalım babamız ne der? soralım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...