6 Eylül 2010 Pazartesi

Onun yanında bu neki?

Defnenil hasta, nerden şifayı kaptı bilmiyorum, mevsim geçişi desem giydirirken dikkat ettim. Mikrobik bir şey herhalde. Geceyi kötü geçirdik.. Öksürük, nezle, gözde çapaklanma var.. Uykusu olduğu halde nefes alamayıp uyandı hep. Geceyi yanımızda tamamladı. Sabah babişko iş için kıbrısa uçtu, sözde bizde gidecektik bayram tatili hayal oldu.

Nehir aklımdan çıkmıyor.
Nelere kafayı takıyorum?
Küçük hastalıklarla uğraşmak zor geliyor.
Neden sabrım, tahammülüm azaldı, neden kızıma sesimi yükseltiyorum?
düşündüm gece..

Dua ettim hep yavrularımıza dermansız hastalık verme. Beyazıt ailesine bu acıya dayanma gücü ve sabır ver..Çok zor çok...

4 yorum:

ŞEKER dedi ki...

geçmiş olsun canım..
evet, küçücük şeylere kafayı takmamalıyız. benim de aklımdan nehir hiç çıkmıyor

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Çok haklısın...
Defneciğim geçmiş olsun, en kötü hastalık bu olsun...

mine dedi ki...

canım cok gecmiş olsun bizim kızda kötü..nerden şifayı kaptık bende bilmiyorum evde oturup durdugumuz halde..hele nehir ..dün gece ögrendim..allah annesine babasına sabır versin söyleyecek söz bulamıyorum biz küçük hastalıklara üzülüyoruz ama bunada şükür canım..bende şu sıralar hep bagır cagır durumlarındayım ceyline karsı..bunalımlardayım sanırım..

sevgiler defnosuma şifalar ..ıhlamur kaynatıp içiriyorum iyi geliyor tavsiye ederim cok öptüm..

Seyhan dedi ki...

Meliha, Füsun, Mine sağolun arkadaşlar..

Minecim defne su dışında pek sıvı almıyor. Ihlamur çok zor yani :( bu arada sizede çok geçmiş olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...