17 Eylül 2010 Cuma

İstanbul Parenting Class'ta Eğitime başladık...

Hamillik dönemimde bol bol okuyup araştırırken keşfetmiştim İstanbul Parenting Class'ı.
Sitesinden bol bol makale okumuştum.

''Çocuğumla 1-3 Yaş '' Programına başladık dün ilk dersimize girdik. Seminer gibi değil birebir sohpet havasında geçiyor, 4 ders olacak,  Gelişim Uzmanı Psikolog Sinem Olcay tarafından verilen bir eğitim. Konular tam bizlik Öfke nöbetleri, Anneye aşırı bağllılık, Dil gelişimi, akran ilişkileri, Cinsel gelişim ve daha fazlası...

5 yorum:

ŞEKER dedi ki...

canım çok güzel bir program bulmuşsun. saatlerini falan onlar mı ayarlıyor?
bir de konuşma anne çocuk ve dr arasında mı geçiyor yoksa başkaları da var mı? son olarak da ücreti nedir? :) ne çok soru oldu di mi

Seyhan dedi ki...

Canım
1= saatler için seçenekler var hafta içi haftasonu akşam gündüz bize perşembeleri 1900:2100 arası uydu..

2=Sadece anne ve baba katılıyor. biz 2 aileydik. Ablamlar ve biz g ittik Ardanın annesi babası ömer ve ben yani. En fazla bir aile daha gelebilir.Çok kalabalık değil yani..

3= Büyük ablamın hediyesi yeğenlerinin (Arda - Defnenil) anne babasına eğitim hediyesi verdi. Onun için ücreti hakkında fikrim yok ama telefonla sorabilirsin çokta pahallı değildir sanırım ?

öptüm çok

Deniz dedi ki...

Yazmaya devam edersen, duyduklarından süper olur:)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Canım hayırlı olsun. Öğrendiklerini sabırsızlıkla bekliyorum...

Seyhan dedi ki...

Deniz aslında elimde notlar ve onların verdiği dökümanlar var ama perşembe sorup öyle paylaşamacım, en azından onların verdiği notlar için ..


Füsuncum sağol, bende öğrenmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.. Öptüm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...