29 Eylül 2010 Çarşamba

Ne gündü be...

1. Olay

İki üç gündür boğazım ağrıyordu, gıcık yapıyor öksürtüp, ses kısıklığıda eklenince doktorum yolunu tuttum bugün. Defnenil'ide bırakacak biri olmayınca, Hep ben mi seni doktora götürücem biraz da sen beni götür dedim :) 11 gibi düştük acıbademin yoluna. Önemli bişey olunca bizim durakta taksi bulamayız nedense? (Murphy Kanunları) Kapıya çıktık yoldan çevirdim. Ben taksiciye ''taksi'' diye bağırınca Defnoşta hemen ''taksi '' dedi. Şöföründe çok hoşuna gitti bikaç kez söyletti güldük.

Hastaneye vardık sıra falan yoktu kısa sürede girdik. Şikayetleri anlattım doktor muayene edecek oturdum koltuğa bizimki adam bana bişey yapıyor canımı yakıyor sandı galiba suratı düştü. Hemen, anne, anne demeye başladı ama yanıma da gelmedi koltuktan da inmedi pek usluydu. Ödememizi yaptık ilaçları aldık eve geldi.

2. Olay

Öğleden sonra iki civarı mutfakta iş yapıyordum camda bir arı gördüm dışarı çıkmaya çalışıyor ama yolu bi türlü bulamıyor. Şimdi bu Defne'yi sokmasın sakın dedim. Hemen bir elbezi ile dışarı çıkarmaya çalışırken arı beni soktu. Hayatımda ilk kez arı sokuyor tırstım biraz :) Hemen aklıma ovadril geldi böcek ısırmalarına iyi gelir diyordu. Sürdüm sonra netten baktım. Buz koydum falan falan . Bu arada aklıma hemen izlediğim film geldi. My girl hani arı sokunca Macaulay Culkin ölmüştü ya pek üzülmüştüm. Paranoyak anne bu arada aklımdan yüzlerce şey geçti.Ya ölürsem Defne'ye nolur acaba falan :)


3. Olay

Akşam üzeri arı sokmasından ölmeyeceğimi anlayıp rutine döndüm. Doktorun verdiği pastili (Anzibel) alayım dedim. Aldım ağızda eritin diyor. 1 pastili bitirdim .Bitirdikten bi süre sonra dilim uyuştu, mentolden falan dedim. Yan etkilerinde böyle bişey yazmıyordu. Bi süre sonra miğdem bulanmaya başladı. Geçer dedim biraz bekledim. Geçmek ne kelime dahada arttı ve kustum. En son hamileyken kusmuştum. (hamile değilim) Hemen doktoru aradım. Durumu anlattım hemen ilacı keselim bu şekilde yan etkisi olmamalı dedi. Zaten kesme desede bende bi daha o ilacı almaya cesaret edemem. Ağzımdaki dilimdeki uyuşukluk geçmedi, bişeyler yedim falan biraz düzeldi sanki ama sadece biraz. Sonra zamanla normale döndü.

Yatayımda bugün bitsin bali...

6 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Hay allah ya , ne bu herşey üstüste . Gecmiş olsun

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Ayy KAbus gibiymiş ya geçmiş olsun arkadaşım. O ilacı araştır bence nasıl böyle birşey oldu????

ŞEKER dedi ki...

sana da geçmiş olsun canım. merak etme eğer erıya karşı allerjin yoksa bir şey olmaz..
benim var mesela. ayrıca bazı sivrisineklere de var. Hira nın da allerjisi olmasın diye dua ediyorum hep. çünkü doğada doktora ulaşmak zor iş..

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Seyhan..

turkuaz kıyılar dedi ki...

oy Seyhancım, ne günmüş ama...geçmiş olsun arkadaşım, öperim çok...

Seyhan dedi ki...

Hayatçım öyle valla herşey üstüste geldi, boğazım hala kötü , hatta daha kötü geçemedi bi türlü :(

Füsuncum netten baktım ama bi açıklama yok içeriğide öyle garip değil anlamadım yani ama çok garipti ağzım dilim morfin vurulmuş gibiydi..

Melihacım ende alarjim var mı? yok mu? bilemediimden gerildim ama yokmuş :) Sizin durum çok kötüymiş arkadaşım çok dikkat etmek lazım allah korsun uzak dursun börtü böcek sizden ...

Çok sağol Burcu ..

Özlemcim çok sağol canım öpüyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...