6 Eylül 2010 Pazartesi

Of ki ne Offffff

Şimdi doktordan geldik. Burun için yapma bir damla hazırlattı, Günde 3 kez üçer damla... burnuna hiç birşey damlatmak imkansızken nasıl olacak bu iş. Hangi elimle onu zaptedip hangisiyle damla damlatıcam ??? Ayrıca Asist ve Augmentin şurup verdi. Halini pek beğenmedi. Defnenil'de çok ağladı muhayene ederken, boğazında tahriş gördü, balgamda var..Gözler kıpkırmızı. Heran ağladı ağlayacak, huysuz.. Babişkosu tamda gidecek zamanı buldu, aslında bu aralar işleri o kadar yoğunki İstanbul'da olsada bana yararmıydı bilemem. Neyse babaya iş Defnenil'e sağlık olsun...

10 yorum:

Prenses Ece dedi ki...

çok çok geçmiş olsun :( İnş. bebişin tez zamanda iyileşir sağlığına kavuşur.bizde son zamanlarda Ece'nin isilikleriyle uğraşıp duruyoruz.isiliklere krem sürmek bir eziyet oluyor.gercekten cok zor cocuklara ilac vermek yada sürmek...sevgiyle kal.

Seyhan dedi ki...

haklısın valla ilaç şurup damla krem hepsiz zor. İsilik için biz ovadril jel kullandık işe yaradı siz ne kullanıyorsunuz?

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Seh-yhan, hasta olduğunu bilmiyordum, o yazını şimdi okudum. Ve evet Nehir aklıma geldikçe ne kadar gereksiz şeyleri kafaya takıyoruz diyorum. :((

Sümeyye İnan dedi ki...

çok geçmiş olsun umarım çabucacık iyileşir...

Sümeyye İnan dedi ki...

çok geçmiş olsun umarım çabucacık iyileşir...

Seyhan dedi ki...

Burcucum sağol.. 2 günlük olay zaten mikrobik bişeymiş ilaçları aldık. keyif bi durum ama geçecek..

Nehir'i de çıkaramıyorum aklımdan defneye baktıkça hep aklımda :(

Sümeyye çok sağol bende çabucak geçmesini diliyorum..

sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Kıyamam yaa çok geçmiş olsun Seyhancım çabuk iyileşsin Defnoş

Adsız dedi ki...

umarım füsuncum hastalık zor :(

Seyhan

ŞEKER dedi ki...

Canım, hemencecik geçer inş.
Bir arkadaş yazmış, Nehir'i düşün diye ya ben de katılıyorum. Defne kuzu iyileşsin o muzip gülüşünü göstersin bize..

Adsız dedi ki...

Sağol Melihacım umarın Nehir hep aklımda zaten halimize şükür ediyorum..Allah sabır versin çok zor valla ...

seyhan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...