25 Eylül 2010 Cumartesi

İki olmadan biter bu iş..

Yılın son dondurmaları...

Defnenil papağan yuttu, ne söylesek tekrar ediyor, çoook keyifli bir döneme girdik..
Defnecim bunu giy oldu mu? diyorum Oldu diyor...
Marketten aldığım yumurtaları yerleştiriyorum ismini söylüyorum, o da söylüyor umurta
Camdan dışarı bakarken elleme orayı kirli diyorum Kirli diyor.
Kaydıraktan kayarken sayıyorum 1 2 3. Oda sayıyor bii, iti...
Evden çıkan herkese güle güle...
Daha unuttuğum bi sürü yeni kelimesi var...
Sonra arkadaşlarından gelen süpriz hediye paketlerini açıp seviniyor.. Çok teşekkürler Hira :)
Yarın 20 aylık olacak, 2 ye ne kaldı şurada ...

Bu arada aldığımız eğitimin ikinci derside bitti. Öğrendiklerimiz uyulamaya başladık, umarım çok kısa sürede meyvalarını alacağız..

Benim rejim son hızıyla devam ediyor. Aferim bana :)

2 yorum:

Prenses Ece dedi ki...

Demek Defnenil papağan yuttu :) asıl bundan sonra yandın sen :)
devamlı -Anne ne bu ? -Anne ne bular başlar :) sevgiler

Seyhan dedi ki...

ay ben bayılıyorum o bıcır bıcır hallerine. Sorsun sorsun yeterki çalışmadığım yerden sormasın :)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...