23 Ekim 2010 Cumartesi

Buzz ışık yılı bizim eve de barış getirdi...

Şu sıralar Defnenil'e Lego almak için araştırma yapıyorum. Hangisinden başlamak gerek, neler var neler yok, kim neyi almış, yorumlar falan nette geziyorum. Babişkosu Almanya'dan kızına Lego almış. Tabi orası bu işin kaynağı olunca seçenek çok ama ne alacağına karar verememiş ve sonra gözüne bu Lego duplo Toy story takılmış. Defnenil oyuncak hikayesi filmlerine bayılır. Filmi izlerken sürekli Buzz'a baj baj diye bağırıp duruyor :) bunu hatırlayan babişko bu seti kapmış gelmiş. Gece geç saatte gelince sabah verebildik. Kutuyu gören Defnenil'i görmeliydiniz çok sevindi. Hemen açtık kurduk çok sevdi. Baj nidaları ile evin içinde gezdi durdu. Barış bizim evede geldi :) Sırada annenin gözüne kestirdiği şu set var

5 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Elada bir süre ilgilenmemişti. son 10 gündür takıp cıkarmayı kule yapmayı ögrendi. temel brick set bize hediye gelmişti. Ama temalılar daha sevimli. benim gözümde farm serisinde. bakalım , bir ydısı daha yaparsa babası ısmarlayacgım bende. Tr deki fiyatlarını gereksiz pahalı buluyorum ben yine .

Seyhan dedi ki...

babası kasım başı yine gidecek yurtdışına o zaman temel brick set aldırıcam. temalılar güzel ama lego parçası çok olursa bişeyler inşa edip evdeki oyuncaklarlada tema yapabiliriz defnenin küçük çiflik hayvanları var mesela plastikten onlarla çiflik yada hayvanat bahçesi yaparız. Oyuncak arabalarla otopark, benzinci yaparız diye düşünüyorum. Temalılarda adet olarak çok az ürün oluyor. Önce legoları çoğaltmak hedefim ...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...