21 Ekim 2010 Perşembe

Çişten muhabbet..

Bugün Defnenil'i annenesine bırakıp markete gittim, ıbırt zıbırt vardı alınacak bizimki emin ellerde bende rahatça dolaştım markette. Aldım alacakları geldim eve, kapıyı açtım Defnenil'i üzerinde sadece badi ve bezsiz  buldum!!! Allah allah giderken tam takım giyinikti üstünü falan ıslattı herhalde dedim.

İçeri girdim annem panik kapat kapat altını diyor, anlatmaya başladı;

Bizim zibidi önce çoraplarını sonra eşofman altını çıkarmış, Sonra annanesine eğğ, öhh gibi sesler çıkarmış Bu sesler onun lugatta ''kaka yaptım'' demektir. Annanede açmış altını kaka maka yok, e açmışken silmiş almış bezi atmış. Yeni bez almak için sepete bakmış bez yok!!! Odaya bakmış yok, aramış taramış bulamamış, Defnenil'e sormuş bezlerin nerde diye bizimki göstermemiş :) O da bez bağlamadan giydirmiş. Dakkasına çiş yapmış parkeye. Annem almış yıkamış yeni çamaşır giydirmiş, bu sefer 5 dakka sonra yine çiş yapmış koşubandının üzerine:) Annem yine silmiş yıkamış o arada ben gelmişim...

Bezler Defnenil'in odasının kapısının arkasındaki bez torbasında. Ağzına kadar dolu bez var annem yerini bilir ama panik olmuş.
Benim bildiğim annaneler tuvalet eğitiminde bir numaradır bizimki fos çıktı :)
Benim kız amma çişliymiş 45 dk da 2 çiş vukuatı..
Bide bu hikayeyi annemden sonra Defnenil'den dinledim. Koşubandını gösterip çiş çiş dedi durdu.
Ben çok güldüm, annem nedense kızdı..

5 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Bende güldüm bak

funkek dedi ki...

İlahi Defne:))))))
Temizleyen annen olduğu için kızmış olmasın :)))))

Deniz dedi ki...

anneannelerin de şansı:))

Alev dedi ki...

Selam Seyhan,

Bende simdi sana email attim! Kocaman etmissin kizini, masallah! Cok cimcime valla saclar falan cok sirin.

:)
Alev

Seyhan dedi ki...

Alevcim çok sevindim. en kısa sürede görüşelim lütfen öpüyorum çoook..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...