12 Ekim 2010 Salı

Düşündükçe aklıma yatıyor sanki?

Tam iyileşemesekte yavaş yavaş eski  halimize dönmeye başladık. Dün parka indik mesela biraz kalırız dedim, 1,5 saat kalmışız. İpini koparan canavarla. Parkta bir anne ve kızıyla tanıştım Defnenil'den sadece 20 gün büyük. Koşuyolunda oyun grubuna gidiyormuş sosyalleşmesi için. Gittiği kreşin sahibi tanıdıklarıymış. Ben üç yaşında tam gün göndermeyi ve çalışmaya başlamayı düşündüğümü söyledim. Kreş sahibi tam gün kreşi gereksiz görüyormuş. İlkokula başlayana kadar yarımgün gönderin, Çocuk sabahtan akşama kadar akranlarıyla oyun oyna, aktivite yap, hopla zıpla, curcunaya sokmak gereksiz. Evde kendi odasında kendi başına kalmayada ihtiyaçları var diyormuş. Kız o kadar mantıklı anlattı ki hak vermeye başladım. Akşam babişkoya bahsettim o da doğru dedi. Yarım gün kreş yarım gün evde anne yada bakıcıyla...

Sonra bloglardaki oyun grubu kreş yazılarını okumaya başladım.Dün Ege'nin macerasını ordanda Hülya ve Hilal'i okudum. Okudukça korkmaya ve hak vermeye başladım, hergün bikaç saat oynayacakları adam gibi bir yer bulsam gerisini ben olmasam bile bakıcı ile evdede yaparım. En azından ne yedi, ne içti, nerde uyudu,derdi tamamen bitmesede biraz azalır mı acaba?

7 yorum:

Burcu dedi ki...

Bazı kreş sahipleri de yarım günü tavsiye etmiyor. Bu konuda tek ve net bir doğru yok Seyhan. kendi çocuğunu en iyi en tanıyor ve onun için en iyisini sadece sen biliyorsun. Hangisinin faydalı olacağına inanıyoran öyle yap bence..

Burcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Seyhan dedi ki...

Haklısın Burcu bizim için daha çok erken oun için fikrim heran değişebilir :) daha yolun başındayız.. Bugünkü yazınıda okudum Cam fanus sanda çok hak verdim. Nekadar, nereye kadar koruyacağız?

kuzunun annesi dedi ki...

Hem kreş hem bakıcı olsa güzelde bana biraz ütopik geldi günmüz şartlarında . Masraflı yani , o yzden ben seneye full time kreş düşünüyorum

Seyhan dedi ki...

Aslında Hayat koşuyolunda bikaç kreşin yarım gün fiyatlarına baktım. yarım günde bakıcı ücreti tam kreş parasına geliyor. Tabi yarımgün bakıcı bulabilirsen benim yan komşum çok hevesli bu konuda yarımgüne seve seve razı olur. Ve fiyattada çok uçmaz diye şimdilik böyle bir plan yaptık.. bakalım zaman ne gösterecek?

kuzunun annesi dedi ki...

İyiymiş valla , ben yarım gün bakıcı bulamazdım sanırım . O zaman düşünülebilir bir fikir senin için .

Hem evinde hem oyun grubu gibi kreşte , ne güzel

Prenses Ece dedi ki...

Ece'yi oyun grubuna verdim 2 sefer gittik memnun kaldım.kızım çok yabanileşti son aylarda sosyalleşsin istiyorum.iyileşssin gene vericem,tavsiye ederim :) sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...