8 Ekim 2010 Cuma

Eğitim şart..

İstanbul Parenting Class'taki Çocuğumla 1-3 yaş eğitimimiz bitti:( Gönül isterdiki çocuklar büyüyene kadar her perşembe yine anne-baba olarak koşa koşa gidelim.Sinem hanıma soralım da soralım.O da tatlı tatlı anlatsın...

Çocuk gelişimi ile ilgili bir çok konuda çok okuyup araştırdım. Çok okuyup bir çok kaynak takip etsende,  belli bir kurumda sırf sana özel senin başından geçenler baz alınarak hikayedeki örnek sen olarak verilen eğitim, seminer,danışmanlık adı ne olursa olsun çok yararlı olduğu kesin. Şiddetle tavsiye ederim...

Doğru bildiğimiz yanlışları bulduk.
Doğrularımızın üzerinden geçtik.
Hatalarımızı azaltmak için daha fazla şey öğrendik.
Daha 2. haftada masaya çıkma sorunumuzu hallettik.
Defnenil'in böyle bir babası olduğu için çok şanslı olduğunu biliyordum ama birde Pedagog onayı aldık :)
Artılarımı eksilerimi gördüm. Çokta kötü değilmişim :)
Bundan sonra periyodik olarak güncel eğitim notlarımız gelecek. Takıldığımız her konuda kapılarını çalmaya devam edeceğiz...

***Foto: Istanbul Parenting Class'tan araklanmıştır..

2 yorum:

anneyazar dedi ki...

Eğitim notlarını bizimle de paylaşacak mısın peki?:))

Seyhan dedi ki...

Malesef Selvercim IPC den paylaşım konusunda izin çıkmadı,Bloga yazamıyorum :( Onlarda haklı tabiki..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...