29 Ekim 2010 Cuma

Fırtınadan arda kalan....


Sabah geç uyandım. Ömer '' hemen camdan bak ''dedi!!!
Akşamki fırtına bizim apartmanın arkasındaki parkta bulunan 3 ağacı yerinden sökmüş :(
Belediyeye haber verdik hemen, ama şu saat itibariyle gelen giden yok.
az önce baktığımda 2 genç önünde fotoğraf çektiriyordu..
Defnenil'de sürekli camdan bakıp ağaç ağaç diyor.
Not: Babişko der ki Ağaçlar akasya ağacıymış, kökleri yüzeye yakın olurmuş

Güncelleme : 5 gün sonra bi zahmet ekip yollayan Kadıköy belediyesinin bulabildiği tek çözüm, 3 ağacıda kesmek oldu. Camdan sarkarak kesen ekibe sordum yeniden dikilemez mi diye.. Abla biz böyle emir aldık dediler.. Bu ağaçlar Bağdat cadesinde olsaydı yeniden dikilirdi eminim...

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

amma şiddetli , üzüldüm ya

Seyhan dedi ki...

Hayatçım bende çok üzüldüm. Ama belediyenin tavrına daha çok üzüldüm defalarca aradık hala gelmediler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...