7 Ekim 2010 Perşembe

Karantina bölgesi

15 gündür hastayım. Öksürük illeti geçmek bilmez bişeymiş. Doğal olarak Defnenil'de öksürmeye başladı. İpin ucu kaçmadan geçen cumartesi acilden doktora götürdük. Şurup falan ama ben iyileşemedim ki çocuk iyileşsin. Benim KBB ci fos çıktı bir gargara ve pastille öksürük geçermi ya? adam doğru düzgün ilaç vermedi benimde boş anıma denk geldi herhalde bi şurup bile yazdırmadan çıktım. Bu durumda halim harap gündüz bişey yok ama gece kriz yaşıyorum. Yatağa yatınca köh köh öksürüryorum. Yarın hem benim hem Defnenil için yeniden randevu aldım. Ayrıca Defnenil'de öksürük, kısmen burun akıntısı falanda var. Bugün pişikte oldu tam oldu. Altını alırken canının acısından ağlama krizlerine girdi ,kesinlikle dokundurmadı yıkadım sürekli havlu değerken bile ağladı. Hemen aklıma ilk aylarda şu geçmeyen pişik sorunumuz geldi Allahım kabus gibi.. Öksürükten bile beter şu pişik umarım bu gece toparlar biraz Sudocrem sürdüm. Yatalım kalkalım bişeyimiz kalmasın lüüüütfeeeeennnnn

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...