27 Ekim 2010 Çarşamba

Tamamlama Kartları..


Defnenil'in ahşap puzzleları pek sevmiyor bir iki tane takıyorsa takıyor . Gerisini dağıtıyor. Onun için derginin verdiği bu tamamlama kartlarını sevip sevmeyeceğinden emin değildim. Lamine ettirmek için biraz daha beklemeyi düşünüyordum. Ama dün oyun grubunda Füsun nasıl olacağını merak edince yakındaki kırtasiyede yaptırdık. A4 boyutunda bir tabakayı 1,5 liraya yapıyorlar. Laminasyon makinası almayı planlıyordum ama bu durumda gerek kalmadı. Yaptırmak istediğim şeyleri biriktirip orada yaptırmak daha az maliyetli olacaktır.

Gelelim Defnenil tamamlama kartları ile oynadı mı kısmına..

Önce hayvanları tanıttım, dizdim,biraz nasıl tamamlanacağını gösterdim. Bizimki Zebraya at dedi. Sonra gergedanla zebrayı tamamladı ve yeni bir tür yarattı Gergozebra ..Zooloji dünyasına hayırlı olsun

Bizim için henüz erken sanırım...



9 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhancım kartlar süper oldu.Bence kısa zamanda öğrenicektir.Zaten göre göre zamanla birde bakıyorsun yapıyor oluyorlar.Laminasyon makinesine gelince bencede almaya gerek yok yaşasın meraklı minik :)

Arzu Akdağ dedi ki...

bugün bu kartların değişik versiyonu limangoda satıştaydı bende alıp almama konusunda kararsız kalmıştım siz hangi dergiden almıştınız..çünkü bizim parçalı oıyuncaklarda biraz dağınıklığımız var anne kız genellikle parçaları kaybediyoruz:)
Birde bloğun başındaki resimleri hangi program ile çerçeve eklediniz acaba? ben arıyorum aruyorum bulamıyorum nette ....

Seyhan dedi ki...

Merhaba Arzu Limangodakilergörmedim bakayım bende ben merak minik dergisinin verdiği hediye kartları lamine ettirdim. Dergi zaten çok ucuz hem her ay bu tip şeyler veriyor bence bi bak..

Blogun başındaki resimleri http://www.scrapblog.com/ diye bir site var üye olman gerekiyor. Sonra ücretsiz görseller var onları kullanarak bu tip şeyler yapıyorum. Kolay bi site biraz kurcalarsan çözersin

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Evet Füsuncun 1-2 ay sonra yeniden vericem o zaman yapar belki .. öptüm

Arzu Akdağ dedi ki...

teşekkür ederim site çok güzelmiş çözmeye çalışıyorum...

Seyhan dedi ki...

Arzu takıldığın bişey olursa sorabilirsin

kirazsevdasi dedi ki...

aaa super olmus bunlar!

Seyhan dedi ki...

İlkaycım güzel oldular gerçektende..

Seyhan dedi ki...

Arzu eğer okuyorsan ben senin bloga giremiyorum artık.. Davetiye isterim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...