26 Kasım 2010 Cuma

22 aylık kuzu, içine şeytan kaçan anne babası.....

Defnenil bugün 22 ayını doldurdu. Bu aylardaki her çocuk gibi dillendi ve balına bal kattı. Hastalıklar dışında çok keyifli bir çocuk. Bebeklik dönemdeki zorluklar çoktan unutuldu. Uykusuz gecelere veda edeli çok oldu. Yeme sorunumuzda yok. yani zorlukları atlattık sanki...

Eee niye yazıyorsun bunları diyeceksiniz.. Bizim içimize şeytan kaçtı. Sohbetlerimizin çoğu dönüp dolaşıp ikinci çocuğa geliyor. Arkadaşlarımızın ikinci bebekleri oldu yada ikinciye hamilelik haberlerini alıyoruz. Tam zamanı diye konuşuyoruz. Kardeş şart diyor babişko, iki ablam var, bence de şart ama yine tek bakacağımı düşünerek gel gitlerim oluyor.

Bir gün tamam diyorum.
Diğer gün tüm imkanlarımızın tamamını Defnenil'e verelim diyorum.
Sonraki gün şimdi hamile kalsam aralarındaki ay farkı ne kadar olur diye hesap yaparken  yakalıyorum kendimi.
Sonraki gün Defnenil daha çok küçük ona da yazık diyorum..

İsim bile bulduk ya o derece yani. Ben bunları yazarken Aşkı bunun kendini sevmemize izin vereninden yapalım diyor. Yapalım yapalım her sohbetin içinde.. Şeytan sana diyorum, çık içimizden...

24 yorum:

SevGi'nin G'si dedi ki...

kardeş yapmaya gerçekten niyetliyseniz elinizi çabuk tutun derim ben. ilk çocuk ne kadar küçük olursa kardeşi kabullenmesi o kadar kolay olur diye düşünüyorum ben. Egemen bu sene değil de bi önceki sene kardeşi olsaydı daha az zorluk çıkarırdı bize misal. büyüdükçe akılları daha farklı çalışmaya başlıyor. benden söylemesi... :)

Prenses Ece dedi ki...

Banada herkes,ikinci nezaman, ikinci nezaman diye diye sonunda karar verdik ve Allahıma şükür
2.yi bekliyorum.Aralarında kısmetse 3 yaş fark olacak.Darısı seninde başına :) sevgiler canım

Seyhan dedi ki...

Gülcancım niyeti bozduk biz. 2 yaşını doldursun bende spiral var onu çırattırıcam sonrası kısmet artık. Yaş farkınıda çok açmamak bencede en güzeli Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Ece'ye kardeş geliyor demek çok güzel .. Umarım sağlıkla kavuşursun bebeğine,çok sevindim banada gaz oldu bak şimdi sevgiler

kirazsevdasi dedi ki...

Seyhancim cok sevindim, hakkinizda hayirlisi.
biliyorsun doruk gazli, uyku sorunu yasayan, kisacasi zor bir bebeklik gecirmis bir cocuk, ben de tek basima baktim,
buna ragmen, bana kalsa ben hemen kardesi olsun isterim, esim istemiyor :( ve cok ciddi. napalim, allah ogluma saglik hayirli omur versin.

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Seyancım siz kararı vermişsiniz bence :) Defneye kardeş gelecek.
Ben de senin gibi hergün karar değiştiriyorum. En zoru da dediğin gibi tek başına çocuk büyütmek.

mine dedi ki...

seyhancım öncelikle gecmiş bayramını kurtlarım canım..2. cocuk kararınıza cok sevindim umarım hemende hayata gecer..bana oglum süpriz geldi ama iyiki de gelmiş diyorum...hazrı evdeyken ikisini de büyütmek cok mantıklı ve bence cocuklarımıza verebilecegımız en güzel sey bence kardeşlik..zaten elimizden geldiğince ihtiyaclarını karsılıyoruz..ki cok sanslı büyüyorlar bizim zamanımızda bu ne hazır bezler vardı nede oyuncaklar..kafaya koydugysan yap arkadasım vakit gecirme ileride büyüyünce rahata alısır hiç yapmazsın.sevgiler güzel haberlerini almak umuduyla..

KUZEY TAN dedi ki...

Burda istekli br anne yazısı var. Bu minik misafir yakında gelir. Anne kız buyutursunuz bu ufaklığı.

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhancım hadi hayırlısı:) yazdığına göre çoktan karar verilmiş bence,Defne Nil abla olsun,böylece Ege Bahar da abla olsun:)koklaya koklaya sevelim bizde:)

Arzu Akdağ dedi ki...

Bencede karar çoktan verilmiş yakında müjdeli haberi duyarız.Evde olsam bende hiç düşünmezdim ama çalışırken iki kat daha zor.. Bizim düşünceler daha 2-3 sene atar ondan sonrada zor gelir herhalde..artık çevremizdeki mis kokulu bebeklerle avunuruz bizde ne yapalım

Seyhan dedi ki...

Sağol ilkaycım bakalım uzun uzun konuşuyoruz bu sıra ben olumsuz tarafından bakıyorum hep. Ömer tezlerimi çürütüp duruyor.. Detaylı konuşuruz zaten öptüm

Seyhan dedi ki...

Haticecim haklısın karar verildi galiba bakalım hayırlısı..Zor bi karar gerçektende hayırlısı..

Seyhan dedi ki...

Minecim zaten senin gibi 2. bebeğe hamile arkadaşlar sayesinde gaza geldim :) Şaka bi yana haklısın aslında çok zaman geçmeden yapmak en güzeli 1-2 yıl zorlanırım ama sonrası çok güzel olur..

Seyhan dedi ki...

Anne kız büyütürüz ha süper ya bayıldım..

Seyhan dedi ki...

Özlemcim ben oyun grubuna kardeş yapıcam 5. kişi olacak dimi? Öptüm..

Seyhan dedi ki...

Arzucum haklısın bende işe dönseydim ikinci bebek hayal olurdu. Ama şimdi fırsatım var ve kaçırmak istemiyoruz..Sevgiler

ŞEKER dedi ki...

nurturia'dan biri demiş ki; 2.bebeği yapmayıp pişman olan çok gördüm ama yapıp da pişman olan hiç görmedim". bu cümle beni çok etkiledi. çok haklı çünkü.

Deniz dedi ki...

ilahi :)))

Şeytan değil melektir belki kaçan:)

...Bebişlerim... dedi ki...

Merhaba cnm... Bende ikinci bebeğimi istiyorum. Doğum kontrol hapını bırakalı 11 ay oldu... 3 yıl kullandım. Sen nasıl korunmuştun okudum seninde yaklaşık 1 sene bekleme süren var cnm. Cevap yazarsan sevinirim.. Beklemek ççoook kötü :((((

Adsız dedi ki...

seyhancım şeytana izin ver bence çünkü tam zamanında kaçmış içinize...

yıldız

Seyhan dedi ki...

Melihacım kim demişse doğru demiş valla çok haklı ..

Denizcim içime kaçan melek yada bebek :) Sevgiler

Bebişlerim size mesaj attım.. Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Yıldızcım bende içimden yakın zamanda 2. bebeğini doğuran arkadaşlarımla buluşsamda konuşsam diyordum ama sen okeyi şimdiden verdin..

Oylumu, Poyrazı seni öpüyorum..

Ayça dedi ki...

senin kadar iyi senin kadar güzel bir meleği bizde bekliyoruz.. Rabbim sağlıkla versin inşallah.

Seyhan dedi ki...

sağol Ayçacım İnşallah bizde an kısa zamanda bebişimize kavuşuruz.. Öpüyorum çok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...