8 Kasım 2010 Pazartesi

Bir yeni, bir eski..

Yeni:

Benim mi dünyadan haberim yok. Yoksa yeni bir oluşum mu tam bilmiyorum ama Collezıone markası çocuk giyimine el atmış. Hafta sonu babişko yurt dışında olunca kızların başına erkek lazım diyen Arda, annesini alıp bize gelmiş. Üzerinde pofuduk bir yelek vardı. Bende Defnenil'e tırım tırım yelek arıyorum, geçen kış gap yeleğimizle çok rahat etmiş tepe tepe kullanmıştık. Arda'nın yeleği gayet hoştu hatta ben yurt dışından falan sandım. Meğer halis hulis türk malıymış. Kidsooll diye bir marka.

Dayanamadım bugün gittim özellikle erkek bölümünü daha çok sevdim. Pek karizmatik üstler vardı. Kız bölümüne gelirsek ben Defnenil'le tek gitme gafletinde bulundum pek bakamadım ama yeleğimizi aldık. Benim gibi duymayan bilmeyen varsa demedi demeyin...

Eski:

Gelelim diğer markaya Füsun'da yazmış blogunda geçen hafta Defnenil'e body almaya LCWaikikiye gittim. Alışveriş yaparken bir görevli yanıma usulca yaklaştı :) Lcwnin yeni sezon başlarında kız annelerinin fikirlerini almak için düzenledikleri bir toplantı var katılmak ister misiniz? dedi. Playbarn'da olacakmış. bende ekürimle beraber yazdırdım adımızı. Hem çocuklara değişiklik olur oyun oynarlar hemde yeni bir yer görmüş oluruz dedim. Füsun'la aldık kızları düştük yola. Playbarnda ortam çok hoştu temiz, geniş, ferah ben çok beğendim.

Bunun dışında Lcw temsilcileri çok ilgiliydi. Tüm konular konuşuldu, renk seçimleri, model seçimleri , artıları, eksileri, başka markalarda olup onlarda bulamadığımız ürünler, neler üretilsin, en sevdiğimiz ürünlerimiz neler, yeni sezon ürünleri tanıtıldı hakkında görüşlerimiz alındı. Yeni sezonda çok farklı ve güzel parçalar vardı. Ocak ayında satışta olacakmış.. Bu arada katılan annelere hediye çeki verdiler. Çıkışta bebeler pusette uyudu bizde caddede turladık tam süper oldu :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...