22 Kasım 2010 Pazartesi

Tatil..


Bayram tatilinde pazar sabahı yola çıkmak üzere tüm hazırlıklar tamamlanmışken, cumartesi gecesi Defnenil ateşlendi. Önceki hafta Arda hastalanmıştı ablam tatile çıkmakta tereddüt edince onu rahatlatmaya çalışan ben. Defnenil ateşlenince gitmesek mi acaba oldum.. Aşkı biraz geniş bir adamda, Ordada hastane var dedi, rahatlattı beni. Ateş içinde şurup verip, ilaçlarıda yanımıza alıp çıktık yola.

İlk gün Defnenil biraz nane molla olunca otelde turlamak dışında pek bişey yapmadık. Diğer günler bizimki kısmen düzeldi de tatil başlamış oldu... Bol bol dinlendik.. Defnenil'in öğlen uykularında onu beklerken bende uyudum dinlendim. Çok abartmamaya çalışarak yedim içtim. Diyet bozuldu ama, diyetisyenimin dediği gibi kilo almadan gelmeyi başardım :)



Son günlerde Defnenil'in burnu akmaya ve öksürmeye başlayınca tadımız kaçtı. Çocuklu tatil zorlaşmaya başladı.. İlaç takviyesi yaptık, yemek yemedi günde 2 öğünü zor yedirdik, İyileşip gelen Arda'da kaptı hastalığı. Tabi kapacak butün gün dip dibe durdular, habire öpüşüp koklaştılar. Çocuklar hasta olmalarına rağmen yinede eğlenmeyi başardılar. Arada sırada diğer yeğenim Can'a Defnenil'i sepetledik. Onları gördükçe kızımın bir abisi olsa ne güzel olur dedim durdum. Kardeş şart :)



Konumuza dönersek,eğlendik, dinlendik, Defne'den nezle kapıp hastalandık geldik.. Tatil ne güzel, ne güzel hey...

3 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Valla fotolara bakınca benimde gidesim geldi. Ne iyi ettiniz Seyhancım. Ayrıca geçmiş olsun.

ŞEKER dedi ki...

çok kıskanıyorum tatil fotoğraflarına bakınca, hasta da olsa bence gayet eğlenmiştir kuzu.

Seyhan dedi ki...

Sağol füsuncum..

Melihacım sağol canım. Bizde bu yaz eşimin işinden dolayı hiç tatil yapamadık, deniz yüzü görememiştik, İyi geldi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...