9 Aralık 2010 Perşembe

10 liraya 2 etek aldım :)

Defnenil'e birkaç tane etek alayım kilotlu çoraplarla çıtı çıtı giydirim diyordum. Üzerine bloglarda alışveriş çılgınlığına son verin yazılarını peş peşe okuyunca, aman dedim kıyafetten bol bişey yok almayayım. Sonra revize etmek aklıma geldi. Defnenil'in iki tane elbisesini çıkardım üstleri dar geliyor eteklerinde sorun yok. Aldım kızıda hemen yakındaki terziye gittim. Anlattım derdimi, elbiseden etek olur mu? dedim. Olur abla dediler :)  E bende olsun o zaman dedim. Oldu. :)


Dün ıkea'ya giderken birini giydi bile. Bakınız bir önceki post.  Kot olanda çiçekli kemerle güzel bir kombin oldu :) en kısa zamanda giyilecek ..

13 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Süper fikir Seyhancım akıllı kadınsın vesselam

Seyhan dedi ki...

Öyleyim dimi. Öyleyim öyleyim. (Sevindirik oldum)

Gülüş Türkmen dedi ki...

Ben de kutluyorum. Keşke böyle post'lar çoğalsa da çoğalsa!

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Gülüş hanım..

bahriye-kerem dedi ki...

çok güzel olmuş...aklına sağlık...iyi günlerde giysin fıstık....

Seyhan dedi ki...

Sağol Bahriye sevgiler

SevGi'nin G'si dedi ki...

ooo sen eskileri ne iyi değerlendirir oldun. harika bi fikir bu da. çok ta şık olmuş..

Fatma dedi ki...

aaa çok güzel olmuş ve harika fikrinizden dolayıda tebrik ederim sizi

Seyhan dedi ki...

Gülcancım beğenmene sevindim..inan bu elbiseleri en fazla 3-4 kere giymiştir. Etek olarakta bi okadar giyse ne mutlu..

Fatma beğenmene sevindim..Sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

pek de güzel olmuş valla.. iyi akıl etmişsiniz.. acıyor insan aldıklarına yoksa, mis gibiyken küçülüyorlar diye.

Seyhan dedi ki...

Fatmacım beğenmene sevindim .Sağol..
Sevgiler


Deli anne , Ay böyle demekte garip oluyor ama isminizi bilmiyorum :(

Gercektende acıyor insan küçülenlerden bir oda doldu bunlar değerlendirebildiğim azınlık valla. Çok almamak lazım ama hediye gelenler, şu bu derken abartıyor insan..
Sevgiler

Hülyanın Tunası dedi ki...

budur:)

Seyhan dedi ki...

Hülya sağol:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...