2 Aralık 2010 Perşembe

ARDA'm


2 Yıl önce bugün.

Karnım burnumda işten çıkmışım. Avrupa yakası servisine binmişim. Kalbim güm güm Medical Park'a gidiyorum. Trafik her zamanki gibi felç. Ömer işten erken çıkmış çoktan oraya ulaşmış annemler ablamlar keza oradalar en son ben kalmışım.. Cep telefonuma bir mesaj düşmüş, Bir fotoğraf küçük adam babasının omzunda uyuyor. Geri cevap yazıyorum ''işkence yapma''...

Hastaneye ulaşıyorum. Hızla asansör kat oda.. Odada minik bir yatak, minik yatakta minik bir adam yatıyor. Biraz hormonlar biraz genel duygusal halim ağlıyorum. Sonra ben önce ellerimi yıkayayım deyip banyoya kaçıyorum, gözyaşlarımı silip ikinci kez teyze olmanın mutluluğunu yaşıyorum..

İyiki Doğdun Oğlum. yakışıklım, duygusalım, alınganım, oyuncum, söz dinleyenim, çok bilmişim, dilli düdüğüm....

Teten seni çok seviyor.

4 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

nice mutlu, huzurlu seneler gor Arda!
iyi ki dogmussun, gormesek de, sen bizim Arda'mizsin :)

Seyhan dedi ki...

Sağol İlkaycım..
Orda bir Arda var uzakta görmesekte bilmesekte, Bizim Arda'mızdır diyorsun yani :)

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Minik Ardayı kutlarım Seyhancım, ömrü çok olsun.

Seyhan dedi ki...

Sağol Haticecim Allah hepimizin evlatlarına sağlıklı uzun ömürler versin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...