14 Aralık 2010 Salı

Battal boy cup cake...


Elele dergisinin verdiği eklerden ''En güzel 50 cup cake'' kitabına bakıp yalanıyorum.. Biran önce tarif denemem lazım ama kime? ben rejimde olunca uzun zamandır evde kek, börek pişmiyor.
Babişko şöyle limonlu, vişneli ekşi bişey yap ofise götüreyim dedi. Bende hemen malzemeleri toparladım. Limonlu kapkeki yaptım attım fırına.. O arada evdeki şeker hamurları aklıma geldi. Kapkeklerin üzerine koymak için noel temalı bişeyler hazırladım.

Buraya kadar herşey normal gidiyor. Gidip geliyorum kekleri kontrol etmek için bıçak falan saplıyorum içleri bir türlü pişmiyor. Oysa tarifte 25 dk demişti. Bi gariplik var üstleri kararmaya başladı içleri pişmedi... en sonunda benim altıgen jeton düştü. Önceki gece yapılan ızgara balıktan yadigar, bizim fırın ızgara konumunda kalmış. Noldu ilk posta kek çöp. İkinci postayıda kalıplar kirli diye yıkamaya üşenip normal kek kalıbına boşalttım. Kapkek hayali suya düştü. Kocaman bir kek vardı elimde ve noel süslerim. E bende kocaman keki süsledim:))  

8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Ohh , sizde bu yetenek varken kızınız yasadı seyhan hanım

Deli Anne dedi ki...

o kazaya ben de uğradım bir çok kez.. ama sonuç nefis olmuş

bahriye-kerem dedi ki...

seyhan nefis gözüküyor...ellerine sağlık..ilkinin çöpe gitmesi kötü olmuş...

Seyhan dedi ki...

sağol Hayatçım benimkiler hep heves..

Deli anne ben bu fırını yedi yıldır çözemedim zaten :( Sevgiler

Bahriyecim eşim aradı tadıda güzelmiş , İlki kuşlara mama oldu..Onlarda kek yemiş oldu, ama az pişmiş :) Sevgiler

Red Riding Hood dedi ki...

Elinize sağlık, ben şeker hamurlarını nasıl yaptığnızı çok merak ettim.Bu hafta kızımla yapmak iistiyorum şöyle en afillisinden x.mass kurabiyeleri:)

Seyhan dedi ki...

Merhaba Red Riding Hood..

ben şeker hamurunu hazır alıyorum. Eminönünden yada netten.. Kendinizde yapabilirsiniz ama onun içinde malzemeler lazım. Ben tutturamam , garanti olsun diye hep hazır kullanıyorum. Eminin sizin kurabiyeleriniz çok güzel olur ..Netten alacaksanız.. Hammaddeler.com'u tavsiye ederim..çok hızlılar..

Sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

canım arkadaşım ellerine sağlık valla buda yeni bir trend olabilir ;)

Seyhan dedi ki...

Dimi füsuncum ne uğraşcam tek tek, yap battal boy oldu bitti :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...