10 Aralık 2010 Cuma

Bir ağaç yaptık hemen meyva verdi....


Elma ağacı için malzemeler:
2 adet A4 kağıt
Makas
Yeşil pastel boya
Kahverengi pastel boya
Uhu
Kurşun kalem
Kırmızı pon pon

 Kağıdımıza bir ağaç gövdesi ve dallarını çizdim.
 

 Yardımcımdan bunları boyamasını rica ettim, ricamı kırmadı sağolsun boyadı.
Ağacı ve gövdesini makasla kestim. Düz bir kağıda yapıştırdım.
Yardımcımın uhu sürdüğü dallara elmaları tek tek itinayla yapıştırdık.
 Böylece elma ağacımız tamamlandı.

Belkide sevimli tavşancık, soğuk ve karlı bir kış gününde karnını doyurmanın yollarını ararken Defnenil'in yaptığı elma ağacındaki elmaya ulaşmak için, kır faresi, tilki ve ayıdan yardım ister.....

Evet sayın seyirciler bir aktivitenin daha sonuna geldik.

Biz bu işi çok sevdik eylemlerimiz devam edecek...

5 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

aktivist gordum sizi :)

SevGi'nin G'si dedi ki...

evet evet lütfen devam etsin. fırsat buldukça ben de yaparım oğlumla:) yaparsak yayınlarız blogda zaten.. thanks..

Seyhan dedi ki...

Kiraz hanım kiraz hanım, oyun grubumuz buluşamıyor, akşam yemekleri iptal , ben aktivist olmayayımda kim olsun. Başka türlü bu velet nasıl eğlenir :)

Gülcan ister biz yapmazmıyız. Ana kız dünden hazır...

Durunun Annesi (Duygu) dedi ki...

ağacınız çok güzel olmuş, yaptıklarınızı ilgiyle takip ediyoruz.

Seyhan dedi ki...

Duygu beğenmene sevindim.. Teşekkürler Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...