7 Aralık 2010 Salı

Büyük konuşma Seyhan :)

Bugün apartmandan bir komşum torununu getirdi. Defnenil'e oynasınlar dedi bıraktı gitti, müsaitmisin demedi bile !! Bende hazır oyun ablası gelmiş biraz mutfakta iş yapayım dedim. ''Siz odada oyuncaklarla oynayın olurmu? '' deyip çıktım. 15 dk sonra geldiğimde durum buydu :) Defnenil'in henüz oynayamadığı yada kırıp yırtabileceği şeyleri şifonyerinin üzerine koyuyorum. Tamamı yere inmiş, ''Aa bunları neden indirdin keşke bana sorsaydın'' dedim.. ''Ben yapmadım'' dedi. Defne yapmış :) Benim kızım pigme ayol nasıl yapsın..
Hazır cevap, bilmiş kızları hiç sevmem nolur benimki öyle olması..

Ha bu arada kızada kızmadım, yanlış anlaşılma olması. Bizim evin genel hali bu :)

6 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

sizin apartman cogacayip mirim :)

ayyy ben de sevmiyorum oyle cok bilmis cocuk yaa, aman allah korusun

Seyhan dedi ki...

Sorma valla.. Bide giderken ne dese beyenirsin. Ben torunum geldikçe getireyim çocuk tek kalmasın yazık dedi. (Zavallı Defnenil)

Bende sinirlendim Defnenil'in zaten oyun grubu var haftada iki kez arkadaşları ile görüşüyor, Bütüngün evde kapalı değiliz siz hiç dert etmeyin dedim.

Kızdığımı anladı hemen gülerek evet evet biliyorum görmüştüm arkadaşlarını unuttum ben kusurabakma dedi. Üstüne vazife olmayan şeylere karışmıyormu insanlar çıldırmamak elde değil.

Yüz yüze bakmasak ben daha sayardım ama neyse :(

dekorapsuwasyon dedi ki...

Daha kötülerini gördü bu gözler, olur böyle şeyler üzülme annesi! :) o konuda çocuğun babanesi düşüncesizlik yapmış haklısınz, kimi ister kimi sizin gibi istemez böyle bir durumu!..zaten anladığım kadarıyla hareket ve konuşmalarınızda birdaha getirmeyecektir :)

Seyhan dedi ki...

Merhaba Selda ..

Benimde ters bir günüme denk geldi aslında, Kültür farkı deyip geçmek lazım..

Sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhan bu apartman teyzeleri seni kullanıyor bilesin. Aaaa bu ne canım kendi bunalmış torunundan oynasınmış olur mu öyle. Bir de bırak git. Bu yaştaki çocuklar zarar vericide olabiliyor. Sen sen ol yanlız bırakma

Seyhan dedi ki...

Füsuncun bende bırakıp gitmesine kızdım zaten. Sonuçta ben çocuğu tanımam etme , huyunu suyunu bilmem. Sonuçta bu ilk karşılaşmaları. Defnenilde biraz hırçın davrandı zaten..Kız çok karıştırınca. Sonradan aklıma geldi . Biri benim yatak odama girse karıştırsa , çekmeceleri boşaltsa bende hırçınlaşırım. Neyse bi daha gelmez sanırım.. Gelsede gitmek isterse söylerim zaten işim var bırakmayın sizde oturacaksanız buyrun gelin derim..

İşte böyle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...