29 Aralık 2010 Çarşamba

Çilek dudaklarına yapışıp kalıcam :)

Çilek için malzemeler
A4 kağıt
Pembe pastel boya
Bir parça yeşil ince mukavva kağıdı
Makas
Uhu
Çörek otu



Beyaz kağıdımızı pembe pastel boyayla boyuyoruz. Kızınız yarısında pes edince siz devam edin...
Boyanan kağıttan çilek şeklinde parça kesiyoruz.
 Yeşil mukavvadan sap kesiyoruz.
Sapı çileğe yapıştırıyoruz.
Gelelim Defnenil'in favori kısmına çileğin gövdesine gelişigüzel uhu sürüyoruz.
Uhu sürdüğümüz yerlere çörek otu serpiştiriyoruz
Defnenil bu kısmıda çok sevdi.
Çilek dışında da bir çok yere çörek otu serpti:)
İşte çilek.
Biliyorum mevsimi değil ama içine hormon falan katmadık.
Genetik yapısını değiştirmedik.
Tam annelerin seveceği gibi yani.
Tek sorunu var yenmiyor..

Bu çileği, Masumiyet Çileği arkadaşımıza hediye ediyoruz.
Fizy kapanmasaydı. Berksan'dan çilek şarkısnıda hediye ederdik.
Ama malesef kapandı:(

5 yorum:

Pinar'in gunlugu dedi ki...

SİZ NELER YAPIYORSUNUZ ÖYLE ANALI KIZLI MAŞALLAH . yAPMAK LAZIM DİMİ BÖYLE ŞEYLER Bİ,Z NEDEN YAPMIYORUZ DUR BİZ DE YAPALIM BİR ARA

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok sevindik bizzzzzz çileği görünce çok sevindik sonuna gelince yazının daha da çok sevindik çok kibarsınız. Elinize emeğinize sağlık muckkkkkk

Seyhan dedi ki...

Haticecim yapın yapın zevkli oluyor valla :)

Seyhan dedi ki...

Füsuncum çilek yapınca hemen aklımıza geldiniz . Hiç çıkmıyorsunuz o ayrı :) Hadi gelin artık...

Öptük çok

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

biz seneye geliriz ancak :)muckkkkkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...