13 Aralık 2010 Pazartesi

En kolayından bir çilli

 Malzemeler:
Karton el işi kağıdı sarı renk
Makas
Uhu
Kalem
Yuvarlak çizmenizi sağlayacak herhangi bir şey, biz iki boy playskool varil kullandık.


Variller yardımıyla gövde ve kanatlar için iki boy büyük, Kafası için bir boy küçük yuvarak çizip kestim.
 On tane kadar yaprak şeklinde tüy kestim..

Büyük yuvarlaklardan biri gövde oluyor.
Diğerini kesip her iki yana kanat olarak yapıştırıyoruz.
Kafası içinde küçük yuvarlağı yapıştırıyoruz.
Bakınız aşağıdaki fotoğraf oluyor kendisi
Kesilen küçük tüycükleri, uhuyla kanatlara yapıştırıryoruz.
Göz, gaga ve ayakları çizip çilliyi tamamlıyoruz.
Kendisi uçamayı bilmiyor. Onun için yüksekten atmayın.
Biz attık çok ağladı yazık..
Bizim çilli pek obur değil, pastayla börekle işi yok. Sahibine benzemiş ikiside bütün gün aç bilaç gezdiler...

5 yorum:

mine dedi ki...

maşallah cok aktivitelisiniz bu aralar..bende kopya cekiyorum ona göre:-))

Seyhan dedi ki...

Çek minecim çek. Ben bayılırım böyle keseyim biçeyim. Defnede ilgileniyor. Uhulasın falan çok seviyor. Yapıyoruz bişeyler.. Keyifli oluyor. Sabahtan beri civciviyle oynuyor görmelisin :)

ŞEKER dedi ki...

şekerim bu ne aktivite, faaliyet yoğunluğu :)) kıskanıyoruz yani :)

Defne dedi ki...

Sevgili Seyhan,
sayenizde aktivite arşivimiz dolu dolu olacak. Umarım Duru da keyif alır yaptığı zaman. O günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Seyhan dedi ki...

Kıskanmayalım efendim. Çalışalım başaralım:) Şaka biyana sevdik bu işi biz .. daha öncede denemelerim olmuştu ama defne için henüz erkendi herhalde istememişti. Şimdi tam zamanıymış, zevkle yapıyor..

Defneciğim.. 2 yaşa doğru keyif almaya başlıyorlar. Yada bizim Defne başladı.. yani sizinde az kaldı:)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...