22 Aralık 2010 Çarşamba

Gerçekten el yapımı, hemde Defnenil'in eli....

Dün Kadıköy'den bir sürü el işi malzemesi aldık. Bugünde kullanmaya başladık. Bu sene Defnenil'e baraber yeni yıl kartı yapıp sevdiklerimize göndermeye karar verdim. İlk kart bitti bile...

Malzemeler:

Yeşil karton
Kırmızı el işi kağıdı
Pembe el işi kağıdı
Hareketli göz
Siyah kalem
Pamuk
Uhu
Makas
Cetvel
Suluboya
Su

Yeşil kartondan zarfa sığacak şekilde kapaklı bir kart kestim.
Kırmızı el işi kağıdından noel babanın şapkası ve burnu için bir küçük yuvarlak, pembe el işi kağıdından yanakları için iki küçük yuvarlak kestim.
Noel babanın sakallarını yapmak için Defnenil'in elini  sulu boya ile beyaz'a boyadım. Sonra yeşil kartımızın ön yüzüne bastırdık.
Baskı biraz silik oldu, sakalların daha canlı olması için beyaz parmak boyası ile boyamak daha doğru olacak ama bizde yok :( alınacaklar listesine eklendi...
 Sonra şapkası yapıştırırlıp pamukla süsleniyor. Gözler, yanaklar, burun, en son şaşkın bir ağız :)
Kartımız hazır içine güzel dileklerimizi yazıp yollayacağız ama kime ??

7 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa harika ya , en kısa zamanda bizde sizden feyz alıp bu işlere başlamalıyız.

Şeyda dedi ki...

Bize yollayabilirsiniz :P

Ellerine sağlık Defne'nin ;)

bahriye-krm dedi ki...

kardan adamlı yeni yıl kartları biz de yapmıştık...el izi ile bu da çok güzel olmuş...müsadenle seyhan aynısını bizde yapmak istiyoruz :))

turkuaz kıyılar dedi ki...

Biz isteriz ama:) süpersiniz Seyhancım,Defne'nin enerjisini nereden aldığı belli:)

ŞEKER dedi ki...

çooook güzel ya. yerim ben o minicik elleri

Aktuelmoda dedi ki...

Çoook şeker :)

Seyhan dedi ki...

Hayatcım feyz verebiliyorsak ne hoş :)

Şeyda adresini mail at arkadaşım hemen yollayalım...

Bahriyecim kardan adamınızı gördüm çok güzeldi ..Bu arada izin nedemek herkes görsün yapsın diye koyuyorum bloga sevgiler ...

Özlemcim oyun grubununkiler hazır zaten .. Öpüyorum

Melihacım sağol

Aktuelmoda:) Beğenmene sevindim Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...