7 Aralık 2010 Salı

Hint fakiri


Ayağında çorap tutmayan ve her bulduğu fırsatta eşofman altını çıkaran, odasından sürükleyerek yastık battaniye alıp, uygun bulduğu yere yatan. Yatacağı yerleri seçerken, özellikle halı kilim olmayan parke, seramik, taş gibi soğuk zeminleri tercih eden, ateşli güzel Defnenil'in bu sabah itibari ile burnu akıyor.
Allahım ben gözüm gibi bakarken bizim kız neden hastalığa kırmızı pullu davetiye gönderiyor. Birde kalk kızım yerden dediğimde, öt öt (ört ört) diyor. Tamam annecim örteyimde koltuğa yatsan daha rahat etmez misin ? Gelsin şuruplar gitsin vitaminler :(


7 yorum:

ŞEKER dedi ki...

yerim ben seni ya.. çok tatlısın canım.. seyhancım 18 aralıkta nurturia cevahir de buluşuyor. sen de gelsen de görüşsek?

Seyhan dedi ki...

Bende bugün gördüm en son senin yorumunu okudum ama baştan başlayamayınca nerde nasıl buluşuluyor bilemedim. Defnoş iyi olursa geliriz tabi bu Diğer arkadaşları tanımıyorum ama senin için gelirriz... haberleşiriz yine

Defne dedi ki...

Bakınız Duru! :) Yahu kızım neden parkeye oturuyorsun, koltuğa da oturma tamam hemen yanında halı var onun üstünde otursana...olur mu hiç?! Doğduğundan bu yana gaz maz bilmeyen biz birkaç gecedir mızırdanıyoruz. Olacağı buydu. Daha burnumuzda bir faaliyet yok neyse ki.

Adsız dedi ki...

Allahım alem bunlar ya. benım kızım henuz 12 aylık bakalım o neler yapacak :D

Seyhan dedi ki...

Merhaba Defne

Geçmiş olsun Duru'ya bu yeni nesil pek ateşli çıplak gezmeyede bayılıyorlar. Ceremesini biz çekiyoruz sonra :)

Bu arada söylemeden edemeyeceğim. Çok sevdiğimiz Defne adında bir arkadaşımız var hatta bizim Defnenin isim annesidir. Onunda kızının adı Duru :) güzel tesadüf..

Sevgiler



Sevgili Adsız arkadaşım dur sen dur daha neler göreceksin :) Sevgiler

Defne dedi ki...

Hakikaten güzel bir tesadüf. Ben de kendi adım olmasa kızımın adı Defne olsun isterdim :).

Seyhan dedi ki...

Defne bizim Defne'nin ikinci kızı oldu geçen hafta adı Lal.. Lazım olursa aklında bulunsun :) Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...