6 Aralık 2010 Pazartesi

Konumuz Oyuncak..

Bir mimimiz vardı yazılmayı bekleyen. Böcek uyurken yazalım bali ..

Sorumuz : Şu günlerde sizinki/sizinkilerin en favori oyuncağı hangisi?

Cevap: Bu fotoğrafta gizli



  • Defnenil'in en favori oyuncağı tap (Top) Attım tuttum gol ve maç oyunlarını oynamaya bayılıyor.
  • Sonrasında arabalar, uçaklar, kamyonlar. Bizim çok arabamız yok ama, kuzeni Arda'danın galerisinden yeni arabaları yürütüp eve getiriyoruz. Biraz oynayıp geri veriyoruz bazende vermiyoruz :)
  • Sonra hayvan maketlerine bayılıyor onların isimleri, çıkardıkları sesleri taklit edip yanyana dizip hayvanat bahçesi yapıyoruz. Bu oyunu bende seviyorum, çünkü oturarak oynanıyor :)
  • Bebeklerde sevilen oyuncaklardan onları yedirip bezleyip, uyutuyor...
  • Arabayla bir yere gidecekler küçük adamları yanımıza alıyoruz Buzz kurabiye canavarı az yer kaplayan yol arkadaşları...
  • Ve son olarak Miçi fare yeni aşkımız ..
Teşekkürler Deniz...

Bu mimi cevaplamak isterlerse Sevil ve Şeyda'ya paslıyorum


2 yorum:

Deniz dedi ki...

Sen saol cevapladığın için: )
Çok da güzzel olmuş...
Kuzucuğa da geçmiş olsun, ben yazana kadar iyileşti mi bilmiyorum ama inşallah iyileşmiştir

Seyhan dedi ki...

İyi sayılırız denizcim. Daha doğrusu bir gün iyi bir gün kötü :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...