22 Aralık 2010 Çarşamba

Kısa kısa...



Dün akşam yemekten sonra babaanneye çay içmeye gittik. Defnenil tavlada herkese ders verdi. Zar şöyle atılır, pul şöyle tutulur. Yok 2-2 ye dü bara denir, 5-3 e penc ü se denir. Anlattı durdu :) Bizden sonra babaannesi koltuk altlarından epey pul toplamıştır herhalde.

Eve girince yeni yıl ağacını kurmadıklarını fark ettim. Oysaki her sene erkenden kurulur, süslenir... Babaannemiz ben üşendim deyince hadi ben kurayım dedim. Hem Defnenil'e de deneme olur.(biz hala almadıkta) Ben ağaçla uğraşırken hiç ilgilenmedi. Süsleri göstererek anlatarak taktım oralı olmadı. Fotoğrafta çok belli değil ama, çok hoş porslelen biblo süsler vardı bayıldım. Neyse ışıklandırmayıda takınca, ışıkları kapattık. Ağaç ışıl ışıl oldu ama Defnoşta yine tık yok. Sonunda bi zahmet geldi. Ama gelir gelmez ağacı devirmek istedi, parlak pullu süsleri koparmaya çalıştı.. Eline geçirdiği bayrak sopasıyla ağaca vurmaya, süsleri almaya çalıştı. Kardan adam biblosuna adam adam diye saldırışı vardı görülmeye değerdi...

Ayrıca dün hava süper güzeldi. Bizde öğlen Kadıköy'e indik. Yeni elişi malzemeleri aldık. Resim deterleri, el işi kağıtları, mukavvalar, yeni aktivitelere hazırız, ne yapsak ne yapsak ...


Kafasına kesekağıdı geçirmiş, eli sopalı cadı ...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...