16 Aralık 2010 Perşembe

Ormanın kralıymış.. Pehhh

Malzemeler:

Sarı renk karton el işi kağıdı
Makas
Uhu
Yeteri kadar burgu makarna
Plastik göz
Kalem

 Kartonumuza bir yuvarlak çizip, kesiyoruz.
 Elde ettiğimiz yuvarlağın dış çevresine uhu sürerek, makarnaları yele şeklinde yapıştırıryoruz.
Aslanın yelesi oluştuktan sonra, kartonun ortasına gözlerini yapıştırıp ağzını çiziyoruz.
İşte size assan..


Bizim aslan çok saygılı.
Defnenil'in kabarık saçlarına baktı, sonra kendi sönük yelesine,
Defnenil'e döndü ve ''Hürmetler abla''dedi...

14 yorum:

Deli Anne dedi ki...

harika olmuş valla, tebrikler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

bayıldım seyhan valla bunu beraberde yapalım

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Deli annecim :)

Canım bende makarna çok, istediğin zaman yaparız ..

mine dedi ki...

süper olmus..

Deniz dedi ki...

çok tatlı:))))))

Defne dedi ki...

Kocam burgu makarna sevdiğinden her daim bulunur bizde. Birkaç ay sonra biz de yapacağız ya bu aslanı, valla aslanın işi zor şekerim. Benim pamuk kızım da saç bakımından aslanın boynunu bükecek gibi :P

bahriye-krm dedi ki...

çok güzel olmuş...

Seyhan dedi ki...

Minecim sağol sizinde kardan adamı gördüm çok güzeldi.. Sevgiler

Denizcim sağol.. Sevgiler

Defne bizim kızların saçları aslan korkutur cinsten :) Sizin aslanıda bekliyorum bloga koyarsın SEvgiler

Bahriye sağol sevgiler .....

SevGi'nin G'si dedi ki...

bunu mutlaka biz de yapıcaz. bayıldım ben eminim egemeen de bayılacak. teşekkürler...

Seyhan dedi ki...

Gülcancım çok tatlı bu aslan eminim Egemen'de en az Defnoş kadar sever

Prenses Ece dedi ki...

Ece daha uhuyla tanışmadı :) sanırım artık anlayabilecek yaştalar,alıp denemeli :) hoş gerçi benimkisi tembeldir, uhuyu sürüp sen yap annede diyebilir :) sevgiler

Seyhan dedi ki...

bence eceyle deneyin sevecektir. Bu arada bizim elişlerinin tamamını defnenil yapmıyor. Yanlış anlaşılmasın o uhulamaya bayılıyor. 2-3 makarna o yapıştırıyor, gerisi bana kalıyor ;) ama bitince çok uzun süre seviniyır ve oynuyor.. İşte böyle.....

anneyazar dedi ki...

Seyhan hemen yarın yapıyoruz:) Aralarında 2 gün var ya senin kuzuyu takip etmek ayrı bir keyf benim için:)

Seyhan dedi ki...

Selvercim çok haklısın araları az olan çocukların hemen hemen ayni dönemlerde ayni şeylere ilgileri oluyor .. Hadi bakalım sizde bir aslan yapın... Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...