6 Ocak 2011 Perşembe

Adım adım büyüyorum...

Adım Adım Büyüyorum sosyal sorumluluk projesinine bizde katıldık. Defnenil ilk çalışmasını bugün yaptı.

Ayak izimiz çokta iyi olmadı. Çünkü ayağının altını boyarken çok gıdıklandı ve düzgün basmadı :) Ama parmak boyasıyla boyama kısmında her zamanki gibi çok keyif aldı...


Altı ay boyunca bir kez, gönderilen özel kağıtlara yapacağımız bu çalışmalar, proje sonunda tüm diğer çalışmalarla beraber sergilenip satışa sunulacak. Elde edilen gelirler ERAM’ın İstanbul Beylikdüzü’nde yapmayı planladığı Türkiye’nin ilk Engelli Rehabilitasyon Merkezi projesinin ve inşaatı devam eden zihinsel engelli okulu projesinde kullanılacak.

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

hem aktvite hem de fayda, tebrik ederim:) bir de ayaktan gıdıklanmaları olmasa.. sevgiler.

Seyhan dedi ki...

Evet Deli anne, sevdiğimiz bir aktiviteyi bir kez de yararlı bişey için yaptık.. Sevgiler

yeliz dedi ki...

biz de bugün yaptık, siz pek cesursunuz, arcaya özel önlük vee banyoda yapıldı bizim aktivite. gören de beni titiz sanacak:)

Seyhan dedi ki...

Yelizcim İlk parmak boyası denemelerimizde bizide anca banyo paklıyordu:)

Ama artık alıştı kollarını yukarı sıyırıyoruz. Elleride yıkayınca batmıyor etraf..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...