21 Ocak 2011 Cuma

Bir Dolap Kitap'tan bizim kitaplığa düşenler...

Bir Dolap Kitap'ı tanımayan bilmeyen yoktur herhalde, Hele benim gibi çocuğu olduktan sonra kitapçıların çocuk kitabı raflarını tavaf eden, bloglarda kitap yorumları okuyan, kim neyi almış, neyi beğenmiş takip ediyorsanız, duymamanız bilmemeniz mümkün değil.

Banu ve Yıldıray'ın düzenlediği kitap çekilişinde bizde şansımı denemek istedik. Bir yandan da o kadar çok takipçisi okuyucusu var bize mi çıkacak, derken bize çıktı.Defnenil'e doğumgünü hediyesi oldu :)


Bugün kitaplarımız geldi. Kitaplarımız çünkü bir değil iki kitap kazanmışız sevincimiz ikiye katlandı. Defnenil'le kargo paketini açtık, Kurdeleyi çözdü, çözerken boynuna dolayıp biraz oynadı:) Sonra kitapları inceledi, Resimlere bakıp ''Ayi ayi'' diye sevindi.....


İki kitabımızda Kır Çiçeği yayınlarından İlki “Eve Dönelim, Küçük Ayı” ve diğeri “Aferin Küçük Ayı” Defnenil uyudu ben şimdi yazımı bitirip kitapları okumaya gidiyorum.. 

Banu ve Yıldıray'a çok teşekkür ediyorum...İyi ki varsınız. İyiki yazıyorsunuz.... 

6 yorum:

Defne dedi ki...

Keyifle okuyun :).

kirazsevdasi dedi ki...

inanmiyorum, bugun Buyuk ayi ile kucuk ayi hakkinda post yazmayi dusunuyordum, biz cok seviyoruz onlari...

gule gule okuyun

Seyhan dedi ki...

Teşekkür ederim Defne...

Kirazım sen yaz yine ben daha kendimi vererek okuyamadım.Şöyle bir baktım. Ama çok akıcı sanki?

Öpüyoruz..

SevGi'nin G'si dedi ki...

çok güzel. güle güle okuyun..

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Güle güle kullansın kızım hep şansı açık olsun...

Seyhan dedi ki...

Gülüncancım sağol bugün babasına bana ayrı ayrı okutturdu :)

Füsuncum amin diyorum.. Şansı hep açık olsun ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...