22 Ocak 2011 Cumartesi

Cuma kaçamağı ...

Dün akşam uzuuuunca bir süreden sonra bir kaçamak yapalım dedik. Defnenil'i babaannesine emanet edip, karşıya geçtim. ofisten babişkoyu aldım Beyoğlu'nda gezdik. Şansımıza hava süperdi. İnsanlar sokaklara dökülmüştü. Bizde uzunca bir turlamadan ve yemek faslından sonra bir şeyler içmeye Leblon'a gittik. Arda'nın tavsiyesiyle adını bilmediğim ama tadını sevdiğim özel kokteyllerden içtim. Sahi siz Arda'yı izliyormusunuz? İzlemiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz... Hoş sohpetler ettik. Hem felekten hem Defnenil'den bir gece çaldık özlemişim....

3 yorum:

Defne dedi ki...

Oooh keyfiniz daim olsun. Darısı bizim başımıza :).

funkek dedi ki...

Merak ediyordum güzel geçmesine sevindim ;)

Seyhan dedi ki...

Defnecim Füsuncum teşekkürler, gerçekten keyifli bir geceydi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...