16 Ocak 2011 Pazar

Kısa kısa...

Yazmayalı çok olmuş. İhmal ettim blogu bizim kızlarla buluştuk perşembe sitem ettiler, Defnenil'i özledikçe bloga bakıyoruz bol fotoğraf koy diye..


Evet bu aralar yoğunum malum doğumgününe az kaldı hazırlıklar ıvır zıvır...

Defnenil bu aralar ikaz ışığı gibi. Merdivenden iniyoruz ''Dittat et'' diyor. Babası araba kullanıyor ''baba dittat '' diyor. Herhalde çok yaramaz diye kendisini çok uyarıyoruz. Onun için o da sürekli bizi uyarıyor.


Konuşma olayını söktü artık son bikaç günde epey farketti. Söylenen ve değişik gelen her kelime tekrar ediliyor. ve keyfi yerindeyse resmen karşılıklı sohpet ediyor.

Cumartesi günü Kocaeli'ne büyük annesini görmeye gittik bir gecede kaldık pazar günü öğlen geri döndük. Büyükanne çok özlemiş kıyamadık götürdük.Hasret giderdiler...

Yarın babamız ofise götürsün diye, akşam akşam kek yaptık, hemde çikolatalı. Yemek isteyen buyursun gelsin..  
 İki satır karaladım hadi ben kaçtım...

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ben, ben de isterim kekten:)

Seyhan dedi ki...

Deli anne hemen açık adres verelim bitmeden gel :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...