3 Ocak 2011 Pazartesi

Tarihe not...Yemek

Defnenil'in yemek yeme problemi yok,ama pütürlü yeme sorunu var. Bunun için sürekli ''yesinde nasıl yerse yesin dedim'' ve robottan geçirdim. Kendime bu konuda çok kızıyorum, Biz kahvaltıyı hala bulamaç diğer yemekleri püre şeklinde yiyiyoruz.

Ama cumartesiden beri aç kalsa ölmez ya :) diyerek robot devrini kapattık. Sabahları peynirli yumurta yaptım mesela ilk gün 3-4 lokma öğürerek yedi. İkinci yün on lokma bu sabah omletin dörtte biri. Gittikçe çoğalıyor. Yemekleri çatalla eziyorum çokta büyük olmasada parçalı kalıyor. ve yemeyi başarıyor. Arada öğürmeler var tabi :(

Bir başlangıç yaptık. Geç bile kalmıştık...

Foto: Defnenil 6 aylık. Fileye yapışmış resmen ..

6 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

sevindim bu habere :)

Seyhan dedi ki...

Evet ya en yakından sizler şahitsiniz zaten. Çok geç bile kaldık...

mine dedi ki...

kolaylıklar diliyorum seyhancım..eminim pütürlü yemeye de alısacaktır canım..sevgiler..

mine dedi ki...

kolaylıklar diliyorum seyhancım..eminim pütürlü yemeye de alısacaktır canım..sevgiler..

SevGi'nin G'si dedi ki...

zor bi süreç. yani böyle geciktirince çok zorluyolar insanı. ne kadar küçüken pütürlü versek o kadar kolay alışıyolar. ben de egemen de yaptığım hatayı irem'de yapmıycam diyorum. size kolay gelsin..

Seyhan dedi ki...

Minecim Gülcancım sağolun kızlar geç kaldık ama zor olmayacak sanırım çok zorlamadı beni ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...