22 Ocak 2011 Cumartesi

Tepe Nautilus Mini Kitap ve Çocuk Şenliği Başlıyor...

Tepe nautilus evimin dibi kapı komşum :) canım sıkılır bi koşu gider, iki tur atar gelirim. Zaman zaman güzel sergiler, etkinlikler oluyor 28 ocak-13 şubat arası çocuk kitapları fuarı var. Geçen senelerden biliyorum, pek çok yayınevi katılıyor ve kitap fiyatları uygun oluyor. Ayrıca ekstra aktivitelerde yapılıyor. Tiyatrolar, imza günleri vs.. Alınacak kitaplar listemize bir kaç çizik atarız.. Sizde gelin, gelirken bizede haber verin Defnenil'le tanışmaya gelelim :)

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

bize de yakın ay! geçen sene ben de uğramıştım fuara epeyce de birşey almıştım keyifle ve selim ile:)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Biz geliriz ;) Tanışmayı çok isteriz :P

Seyhan dedi ki...

Deli anne yine gein o zaman böyle fuarlar iyi oluyor. herşey bir arada..

Füsun hanım:) ben sizi Funkek'ten ve diğer blogunuzdan severek takip ediyorum. Tanışmayı çok isterim. Kim bilir belki çok iyi arkadaş oluruz :)Kızlar oyun grubu kurar falan.. Salı öğleden sonra oradayım buyrun gelin :)

Deli Anne dedi ki...

a kaçırdık ayol!

Seyhan dedi ki...

Deli annecim neyi kaçırdın ayol anlamadım ben ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...