30 Ocak 2011 Pazar

Tepe Nautilus Mini Kitap ve Çocuk Şenliği Notları

Doğumgünü partimiz bitti ben rahatladım. Hemen listemle beraber fuarı gezmeye gittim. Öncelikle biçok yayınevi var buraya kadar herşey güzel....Günışığı, Kaynak çocuk, Adam, Arda çocuk, Buluk, İş, Can yayınları,Mandolin, Çakıltaşı, Ya-pa, Uçan balık, Turuncu, Tudem,YKB, Molpa, Akademi, Çizmeli kedi....

Benim liste epey kalabalıktı, Dersimi iyi çalıştım. Bir dolap kitaptan 2+ listesine, blog bebelerinin sevdiği kitaplara netten bakıp, araştırıp, hatta fiyatlarını öğrenip güzel bir liste hazırladım. Ne yazık ki listemdeki birçok kitap reyonlarda yoktu, Görevlilere sorduğumda sorumlu oldukları yayınevinin çıkardığı kitabı hayatında ilk kez duymuş gibi şapşal şapşal suratıma baktılar. Mesela Mandolin yayınlarından Aya yolculuğu sordum. Yazarını söyledim, konusundan bahsettim, kapak tasarımına kadar anlattım. Satıcıda jeton çoook geç düştü. ''haaa şu mavi olan dedi !!!! nasıl ya oldum....

Ayrıca kitap fiyatları önce arttırılmış, sonra indirilmiş normal fiyattan satılıyor. Nette 5 liralık kitap burda 7,5 lira. Tudemden Bil bakalım seni ne kadar seviyorum'a 17 lira dedi.. bende adama oha dedim. Nette 13 lira çünkü..

İş kültür yayınlarındaki görevliye iki- üç yaş kitapları listemi söyledim.Toplam sekiz kitap, hepsini ilk kez duymuş belli. Sonra bana yedi- sekiz yaş ve üzeri kitap tavsiye etti. Hanımefendi iki yaş civarı kitap arıyorum, yedi yaşı ne yapayım yoksa yok demeniz yeterli desemde işe yaramadı illa satmaya çalıştı :(

Velhasıl ben tavsiye ettim ama ben salık veriyorum. Gitmeyin değmez. Netten alın hem ucuza gelir hem karmaşaya girmemiş olursunuz... Ben öyle yapacağım...

6 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Kitap fuarının hüsranla bitmesi kötü olmuş.Genelde o tür fuarlarda çalışanalr yeteri kadar bilgi sahibi olmuyor.Günlük tutulan personel olunca ancak bu kadar yardımcı olabiliyorlar...
Dilediğiniz kitapalrı uygun fiyata bulursunuz inşallah...

Seyhan dedi ki...

Günlük personel oldukları aklıma gelmedi açıkçası. yayınevi çalışanları diye düşünmüştüm. bakalım biz netten siparişlerimizi vericez.

yeliz dedi ki...

gerçekten öyle, hevesle gidiyorsun şiştiğinle kalıyorsun. hani çeşit olsa en azından inceleme fırsatınız olmuş derdim ama anladığım o bile yokmuş. olsun tecrübe işte:)

Seyhan dedi ki...

Öyle Yeliz ya aslında ben kitapları inceleyerek almayı seviyorum. netten görmeden sipariş vermek istemem ma, burda pek bişey yoktu :( doğru tecrübe etmiş oldum..

Deli Anne dedi ki...

Aaa, rezalet! almayalım ordan birşey hiç!

Seyhan dedi ki...

Almadım zaten ilgisiz satıcıdan , daha kötüsü bilgisiz satıcıdır..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...