11 Şubat 2011 Cuma

Adım adım büyüyorum 2....

 Adım Adım Büyüyorum sosyal sorumluluk projesinine katılmıştık. İlk çalışmamız burada. Bugün ikinci çalışmamızı yaptık yine çok keyifliydi. Geçen ay ayak izini sarı renkle yaptığımızdan çok belirgin olmamıştı. Bugün kırmızı ile denedik. Bizim bücür yine çok mutluydu, kikirdemeye başladı. Ayak baskısını yapıp parmak boyası  ile oynama kısmına gelince keyfine diyecek yoktu. Çığlık çığlığa boyama yaptı. Birazda kollarını boyadı :) Mutluluğu fotoğraflardanda belli oluyor zaten ....Defnenil bu işi çoook seviyor..

4 yorum:

yeliz dedi ki...

yapma yav!! biz bütün kağıtları boyadık hatta bazılarını beğenmedik attık. eyvah her ay mıymış bu? güzel gülüşlü defneyi yerim

Seyhan dedi ki...

Ay Yeliz çok güldürdün beni ya, Altı ay yapacaktık ya sizinki toptan olmuş :) Öpüyorum çok

Ozlem dedi ki...

Ben de toptan yapayım diyorum anne evine gidince ama annem bu ile ne der bilemedim:)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim hani her ay yapalım ayak izinden büyüdüğünü görelim falan diyordu açıklamasında ama, ben toptan yaparım temiz olsun diyorsan o ayrı :)
Defne sevdiği için ve yaparken çok eğlenince ben sık sık yaptırıyorum. Çokta batmıyor etraf aslında ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...