3 Şubat 2011 Perşembe

Dün bugün yarın biter mi?

Canım çok sıkkın dünden beri malum konu. Herkesin bildiği üzüldüğü.. Dün gece rahat uyumadım aklımda hep o. Defnenil'i yatırma bahanesiyle bende onunla erkenden yattım oysa, hep Defnenil'e baktım, bundanda küçükmüş yazık, dedim durdum. Çok üzüldüm.. Gerçekten...

Süpürgeyi at sana Defne Nil

Bugün yeni bir güne uyandık. Dünkü gibi.. Biraz havamız değişsin dedim. Evi toparladım. Yarın bizim kızın yeni yatağı gelecek. 2 olunca, abla oldu artık yatağı büyütelim dedik. Hem dört bebek, bir mıckey, birde kendi sığamıyorlardı artık :) Ona hazırlık yaptım. Çekmecelerdeki küçük yatağa uygun çarşafları, nevresimleri kaldırdım. Yenilere yer açtım. Dolaplarını düzenledim istifledim.
Defnenil'i öğlen uykusuna yatırdım.
Yemek koydum, Çamaşır attım hayat kaldığı yerden devam etti.
Çay koydum keyfim yerine gelir diye nedense gelmedi.
Peki, kaç gün sürer, “yirmi birinci yüzyılda ölüm acısı?....

7 yorum:

...Bebişlerim... dedi ki...

Hayat devam ediyor cnm :( Etmek zorunda işte. Bu hayat karmaşasına katılacağız gidecek işte :))))

...Bebişlerim... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tibetin annesi dedi ki...

insanın içi acısada... üzülmekten başka ne geliyor elden? çocuğuna sarılmaktan başka...

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Ben de sürekli çocuğunu düşünüyorum.Ölümden çok anne ile bebeğinin ayrılması dokundu bana. Bizim için geçsede onun için hiç geçmiycek :(

Arzu Akdağ dedi ki...

off benimde dün sabah öğrendiğimden beri başımın ağrısı hiç geçmedi.ama işte hayat biz bir şekilde tekrar unutup koşuşturmaya devam edeceğiz. ama bebeği of ki ne of...birde arkasından yazılanlar çizilenler insanlar neden bu kadar kötü...

Seyhan dedi ki...

Bebişlerim malef haklısın hayat devam ediyor. Etmek zorunda..

Tibetin annesi bende Defnoşa sarılıp duruyorum zaten.. Gerde kalan bebecik aklıma geldikçe..

Füsuncum haklısın ne acı...

Arzu yazılanlar çizilenler çok acı hercektende.. Şu medya ve insanlar ölüye bile saygıları yok. Kocası annesi bebeği.. insan onların saygısına bişey söylemez... Ayrıca kimsenin hayatı bizi ilgilendirmez....

Burcu dedi ki...

Ateş düştüğü yeri yakıyor işte.. Acı, üzüntü, yas paylaştıkça azalan bir şey değil ki... Geride kalanlara sabır, gidene rahmet dilemekten başka ne geliyor ki elden :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...