10 Şubat 2011 Perşembe

İngilizce çocuk kitabı arayanlar buraya ...



Bugün hava güzel Kadıköy'e inelim dedim. İyi ki inmişiz daha önce önünden defalarca geçtiğim fakat içine girmediğim sadece ingilizce kitap satan Green house kitapçısına girdik. Ve bir de ne göreyim almayı istediğim bir çok kitabın orjinali orada var.

Bende Defnenil'in izin verdiği süre içinde bir kaç kitap inceledim. Çok güzel kitaplar vardı henüz Türkçe basımı olmayan çok farklı kitaplar buldum. İngilizce okumak istemeseniz bile o güzel resimlere kendiniz hikayeler uydurabilirsiniz.  Yine bir dolap kitapta okuduğum Max Velthuijs'in ünlü kurbağa serisinden bir kitaba rasladım. Hikayenin orjinali Defnenil için biraz ağır gelebilir zaten dolaptada 5+ için tavsiye ediliyor. Ama çizimler harikaydı ben kendi hikayemizi uydururum dedim, almadan geçemedim. Yine Bir dolap kitapta okuduğun ve alınacak kitaplar listemize eklediğim onlarca kitaptan birisi olan  Bisiklet kızak ve vapur... tarzında bir kitap buldum.

Önce soru soruyor, bu arada cevabın fotoğrafının bir kısmını gösteriyor ve açılan kapakçıktan cevabın fotoğrafı çıkıyor. Bu kitabı da aldım.

Çocuklarına farklı kitaplar arayan, ikinci dil öğretmeye çalışanların ve bunun için kaynak bulamayanların green house'a uğramalarını şiddetle tavsiye ediyorum ...

 Hastane yolunu ezbere bilirim?
Ambulans

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...