21 Şubat 2011 Pazartesi

Kirpi ile Defnenil

 Malzemeler:
Oyun hamuru
Göz için 2 tane boncuk
Çubuk makarna
 Anne kişisi oyun hamuruna kirpi şeklini verir. (Pek veremez ama çaktırmayın)
Defnenil kişisi gözlerini yerleştirir.
Sonra makarnaları kırıp kirpinin dikenlerini yapar.
 İşte kirpi
 Defnenil kişisi kirpiyi pek sever, bağrına basar, el üstünde tutar. Adını kipi koyar.

Feridun oral'da güzel çizmiş ama bizimkide pek sevimli oldu, en azından renkli :)
Yarım saat böyle geçti, kaldı yedi saat.

8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Sizin bu el işleri projelerinden pek faydalanıyorum ben . buda çok yapılası birseymiş ..

Seyhan dedi ki...

faydalı olabiliyorsak ne mutlu bize o zaman :)
Yapılası bişey kolay, ama kısa sürüyor :)

kuzunun annesi dedi ki...

Familya düzeriz bizde o zaman

Seyhan dedi ki...

aa ben niye düşünemedim :)

kirazsevdasi dedi ki...

super fikirmis Seyhan ama evet familya yapmali :)) anne kirpi, baba, cocuk, farkli renkler filan, daha uzun surmeli :))

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

valla kipinize bayıldım bizimde olsun :)

Seyhan dedi ki...

kirazcım beğenmene sevindim bikaçtane yapmak aklıma gelmedi valla. Bi dahakine kirpigiller yaparız :)

Füsuncum sizde yapın olmadı beraber yaparız oyun grubu gününde ...

Öperim

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzell.maşallah yavrulara..Allah bağışlasın.blogun çok keyifli.izleyicin oldum.bloguma beklerim canım.sewgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...