10 Şubat 2011 Perşembe

Mıknatısmıyım be mübarek...


Bu aralar bol bol Nautiluse kitap fuarı kapsamındaki çocuk eğlencelerine gidiyoruz. Dün kartondan balık kesip boyama ve yine kartondan yapılmış sonra alüminyum folyo ile kaplanmış bir denizaltı maketine girme çıkma gibi bir atraksiyon vardı. Defnenil'i de saldım çocukların yanına biraz boyama yaptı, biraz karton balıklarla oynadı.

Bir süre sonra görevliler denizaltı maketini getirdiler ve çocuklardan tek sıra olmalarını ve üçerli gruplar halinde makete girip bir süre sonra çıkmaları istediler. Bu sıraya Defnenil'de girdi. Makete girdi çıktı, gayet faal oyuna katıldı. O sırada Bu aktiviteleri fotoğraflayan bir görevli kadın sürekli bizim kızı kolundan tutup kenara çekiyor. Masaya oturtmaya çalışıyor. Defnenil oturmak istemiyor. Kadına ''bırak bırak'' diyor, hemen elinden kaçıp diğer çocuklarla sıraya girip, denizaltı ile oynamaya gidiyor... 

Görevli kadın en sonunda Defnenil'i kolundan tutup zorla masaya oturtmaya çalışırken. Ne yapıyorsunuz? diye sordum.
Denizaltı sırasında karmaşa varmış (Çocuklar tek sıra yapmıyorlar orası biraz karışıktı) Defnenil'de küçükmüş (cüssesi küçük olunca küçümen sandı kızımı ) arada düşebilirmiş ezebilirmişler oraya gitmesinmiş, masada boyama yapsınmış..''emredersin abla'' diyecektim demedim:)

Denizaltı camından bakarken

''Defne kendini koruyabilir, siz karışmayın ben annesiyim bişey olursa da sorumluluk bende ayrıca''dedim. Hatun hala ısrar ediyor. Öbür tarafa geçmesinmiş. Ya küçücük çocuk söz dinler mi ? doğal olarak eğlence nerdeyse oda oraya gitmek istiyor. Kadın  hala bıdı bıdı düşermiş ağlarmış anlatıp duruyor. Bende ''küçük göründüğüne bakmayın o kendini çok iyi korur siz hiiiiç dert etmeyin'' dedim. En sonunda ''ben karışmıyorum o zaman '' dedi. ''karışma zaten ''dedim gitti başımızdan.

Benim çocuğumu benden daha çok düşündüğü için bu kadına madalya vermek istiyorum. İnsanlar neden üstlerine vazife olmayan işlere karışır ve neden bu insanlar hep beni bulur?


Sanat eseri ile dolaşan bıcırık

2 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

dün sabah Nihat Sırdar'da övgüye değer şeyler konusu işlenmişti, aklıma o geldi. sende böyle katılabilirmişsin "çocuğumu benden daha çok düşündüğünü sanan gerzek görevliye benden bir alkış!!!" :))))
alem insanlar! çocuklar bu tip insanlardan çok daha akıllı ve duyarlı!

Seyhan dedi ki...

Evet ya keşke denk gelseymişte bende öve öve bitiremeseymişim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...