18 Şubat 2011 Cuma

Tarihe Not .... Büyük yatağa geçiş

Defnenil'in odasını on aylıkken ayırmıştık. Sorunsuz bir ayrılık oldu, kendi odasında kendi yatağında gayet mutlu uyuyordu tek sıkıntımız üzerini açmasıydı. Yatağı yere yakın olduğundan düşme ihtimalide yoktu ama yine de çevresine birkaç minder dayıyorduk. Defnenil küçük, yatak küçük idare ediyorlardı:)  Bu kışı da geçirip yaza büyük yatağa geçmeyi planlarken, planlarımız değişmek zorunda kaldı.

Anneannesi ve dedesi Defnoşa caillou'lu uyku seti almışlar. Çocuğun büyük yatağı yok ama büyük yatak için yorganı nevresimi herşeyi hazır :) Sonra bizde bu baskıya dayanamayıp doğum günü ertesi ıkeanın yolunu tuttuk. Aslında oda takımı Leksvık olduğundan takımı bozmayıp şu yatağı alacaktık sonra vazgeçtik. Benim aklımda Mınnen modeli vardı ama babişko enlerini dar bulunca o da kaldı. Gerçekten de yatak enleri standart yataklara göre dar. Bu durumda karyolanın iç yatağını dışarıdan yataş yada istikbalden alamıyorsun. Mecburen onuda ıkeadan almak durumunda kalıyorsun. Ama ıkeanın yatakları hakkında çok fikrimiz yoktu. Biz ne alacağımıza karar vermemiştik ıkeada gezerken divan ve ayni zamanda yatak olan şu ürünü gördük beğendik aldık :) Teyzesi ''ala ala bunu mu aldınız'' dedi ama napalım :) Biz sevdik. İç yatağı da yataştan aldık. yatak gelip kuruldu, örtüsünü falan serince sevimli oldu. Odadaki koltuk çıktı, kitaplık geldi, masası minyatür koltuğu oyuncakları ile tam kız odası oldu...
Defnenil yatağını sevdi. Küçük yatağına mickey, ayısı, bebekleri ne varsa doldurup kendine yer bırakmıyordu. Bu sorun kalmadı yatak çok geniş tüm oyuncaklar mışıl mışıl uyuyor. Yüksekliği fazla değil zaten alta minderleri koymaya devam ediyorum. Ama Defnenil uyku sersemi olsa bile gayet güzel inip çıkıyor. Yaklaşık üç haftadır kullanıyor şimdilik bir sorun yaşamadık. En büyük keyfi bir kitap seçmek ve okumam için beni yatağa atmak :) Yastıklara yaslanıp uzun uzun okuma yapıyoruz. Ha bide zıp zıp zıplamak var tabi.

7 yorum:

Burcu dedi ki...

ben şahsen beğendim yatağı güle güle kullansın mışıl mışıl uyusun inşallah...

Seyhan dedi ki...

Beğenmene sevindim .. Çok sağol ..

SevGi'nin G'si dedi ki...

geniş alanın tadını çıkarıyo desene.. güle güle kullansın. çok beğendim. o caillou'lu nevresimin mavisini de Egemen kulanıyo. :) renkleri çok güzel.

isoon dedi ki...

bu yatağın beyazında da benim gözüm var :) hayırlı olsun.

Ayla dedi ki...

Ben çok beğendim zaten gittiğim zaman en cok bu yatağı beğenirdim beğenmesine de oğluma ikeadan başka aldık,güle güle kullanır inşallah

ŞEKER dedi ki...

hayırlı olsun.. ben de ikeada bunu görüp beğenmiştim. iyi yapmışsınız. güle güle kullansın böcük :)

Seyhan dedi ki...

Gülcancım sağol ferah mekan arada bende kıvrılıyorum yanına :)

İsoon tavsiye ederim biz memnun kaldım. Beyazıda çok şık gerçekten Sevgiler

Ayla beğenmene sevindim . Ikeada seçenek çok gerçektende biri olmasa biri oluyor. Sizde güle güle kullanın sevgiler

Melihacım çok sağol canım Öpüyorum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...