18 Mart 2011 Cuma

Anne Kız bilekliklerimiz..

Geçen hafta Doruk paşanın doğum gününe giderken arabada Nisan'ın kolunda uğur böcekli bir bileklik gördüm. Herhalde doğum günü hediyesi geldi diye düşündüm. Arabadan inince ayni bileklikten Füsun'un (Defnenil'ce Püsun) kolunda da görünce sordum. Annesi yapmış ba-yıl-dım. Hemen yüzsüzlük yapıp bana da bana da dedim. Bugün oyun grubu buluşmamızda bilekliklerimiz gelmiş çok sevindim hemen taktık. Defnenil kurtlusu kısa sürede çıkardı. Ama ben büyük bir keyifle takıyorum. Ellerine sağlık Hatice abla süpersin valla :)

3 yorum:

Hatice Ün dedi ki...

GÜLE KULLANIN CANIM! HATİCE ÜN!

nisankaraahmetoglu dedi ki...

annne ne zaman blogger oldun ya :) Çok yakıştı çooooookkk

Seyhan dedi ki...

yeniden çok teşekkürler . benim diye demiyorum ama gerçekten çok yakıştı..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...