20 Mart 2011 Pazar

Dürbün..

Defnenil ellerini dürbün gibi yapıp etrafa öyle bakmayı çok seviyor. O zaman basit bir dürbün yapalım oyalansın dedim. Uzun süredir boynunda gezdiriyor. Etrafa öyle bakıyor. Bende kuşlara, yola, arabalara bak dedim. şuan pencere dibinden ayrılmıyor :)
Malzemeler
1 Adet Kağıt havlu rulosu (yada 2 adet tuvalet kağıdı rulosu)
Çift taraflı bant
Delgeç
Makas
Kurdele
Stıcker  
 Kağıt havlu rulosunu ikiye kestim Defnenil'e stıclerları verdim kendisi istediği gibi yapıştırdı




 yapıştırma işlemi bitince çift taraflı bantla ruloları birbirine sabitledim
 Rulolara delgeçle birer delik açtım deliklerden kurdeleyi geçirip bağladım.
Dürbünümüz hazır oldu.


Camdan dürbünle bakınca Almanya'daki babası görünür mü acaba. Bu sefer yokluğunu çok fena hissetti :(
Babası, baba gelsin, hemen gelsin, akşama gelsin... hep dilimizde :(

6 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

kıyamam canım benim, allah babalarini basimizdan eksik etmesin!

durbun super!

Seyhan dedi ki...

Sorma İlkay'ya bunlar büyüdükçe olayların farkına varıyorlar. Eskiden Ömer yokken oyalamak daha rahat olurdu. Şimdi gittiğinin farkında üzgün huysuz, hele geceler onun geliş saatleri falan kötü geçiyor :(

canı gönülden Amiiin diyorum.
Dürbünden oyun grubundada yaparız. Ben ruloları biriktireyim :)

Deniz dedi ki...

Ah canım ,çabuk gelsin babişkosu

nisankaraahmetoglu dedi ki...

Ohhh geçti gitti ayrılık :) Dürbüne bayıldımmm bizede bizedeeee

Seyhan dedi ki...

Deniz, Füsuncum sağolun ..çok şükür kavuştuk, kavuştular daha doğrusu :)

Cihan dedi ki...

çok yaratıcısınız.. tebrik ederim!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...